Commandiko Vitoon ?
Commandiko Vitoon ?
Takoitus olis laitta W639 Vitoon joku navi soitin tms. Mitäs raati on mieltä olisko fiksumpaa etsiä jostain mesen oma navi, vai laittaa joku näytöllinen soitin. Siihen pitäis saada kamera tai kaksi liitettyä mukaan. Mersun oma olis tietysti "asiallisemman näköinen" Minulla ei ole mitään kokemusia Commandista, saako sen kytkettyä helposti jälkeenpäin (* löytyy), saako siihen kameroita kytkettyä, onko siinä kuinka "fiksu" navigaattori, löytyykö niitä jostain päin maailmaa kohtuu hintaan? Commandiin saa todennäköisesti karttoja päiviteltyä myös tulevaisuudessakin.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Re: Commandiko Vitoon ?
Empäs tiijä mutta itse kanssa kyllästynyt katselemaan tomtomia ja w202 pitäis saada joku navillinen soittopeli kiinni.
Mahtaako näin vanhaan löytyä (semmoista minkä ois voinu tehtaaltakin tilata kun autoa on joku tilaillut=sopii tyyliin ja mahtuu ja toimii)
Mahtaako näin vanhaan löytyä (semmoista minkä ois voinu tehtaaltakin tilata kun autoa on joku tilaillut=sopii tyyliin ja mahtuu ja toimii)
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: Commandiko Vitoon ?
Eikö 639-Vitoon kannattaisi laittaa moderni NTG2.5 Comand.PepeKyy kirjoitti:Takoitus olis laitta W639 Vitoon joku navi soitin tms. Mitäs raati on mieltä olisko fiksumpaa etsiä jostain mesen oma navi, vai laittaa joku näytöllinen soitin. Siihen pitäis saada kamera tai kaksi liitettyä mukaan. Mersun oma olis tietysti "asiallisemman näköinen" Minulla ei ole mitään kokemusia Commandista, saako sen kytkettyä helposti jälkeenpäin (* löytyy), saako siihen kameroita kytkettyä, onko siinä kuinka "fiksu" navigaattori, löytyykö niitä jostain päin maailmaa kohtuu hintaan? Commandiin saa todennäköisesti karttoja päiviteltyä myös tulevaisuudessakin.
http://www.mercupgrades.com/COMAND+APS+ ... aq-14.html