vai unohtaisko kokonaan moisen uumoilun. hiljaa hyvä tulee :@
postaa andy.572@hotmail.com

200d:stä saa melko helposti paljonkin tehoa, mutta tosiaan kesto tulee ongelmaksi. Kokemusta on. Mutta, jos tyytyy tuohon 120-130 teholuokkaan, eli vakiopumppu täysillä, niin kestää järkevää käyttöä kohtalaisesti. Edellyttäen, että kone muuten on suht. ehjä. Veivinlaakerit kannattaa vaihtaa uusiin.JiiTee_ kirjoitti:Kyllä kai nyt 200D:stäkin tuplatehot (n. 140-150hv) kohtuudella saa irti?
Itellä ois nytten Sprinterin pakosarja (2,9td, eli pitää pikkusen lyhentää) ja Volvo V70 2,5TDI turbo (163 heppasesta) joilla nyt luulis kumminki jotaki irtoavan? Vapari imusarjaan pitäis painekotelo tehä kans..
Ongelmana muodostunee se ettei pumpusta riitä ruoka päälle 140 heppaan? Pitäisi perehtyä että onko kuin kova homma vaihtaa 7mm elementit..
Välijäähdytinkin löytyy iteltä valmiina.
Sitten pitää miettiä vielä semmonen että kokeillakko että kauanko kestää että kone laukeaa vai vaihtasko turbon laakerit ja koittais tehä öljysuihkut männille.. Siinäpä vasta kysymys ku nuo koneet on nuin halpoja.![]()
Kertokaapa kannattaako moisen värkkääminen jos miettii semmosta että on halu oppia johonkin parin vuoden päästä siintävään kolomisatasen virittelyyn?