Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
auto on vm.84 w123 200d johon olisin laittamassa om617 koneta turbolla höystettynä.
ajatus olis seuraava
-om617 moottori (hankittu)
-garrett gt40 (hankittu)
-omavalmiste pako ja imusarja
-välijäähy (hankittu)
-pumppu 8 tai 7mm elementeillä
-4 lapanen sintteri kytkin (hankittu)
-laatikko (joku kestävä?)
-perä (joku kestävä?)
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
männät tasapainotettu 1gramman tarkkuudella kevyemmän ja painavamman männän heitto oli 22g sai ruveta oikeen miettiin mistä sen jyystää pois
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
-
TeenStar
- Sisäänajossa

- Viestit: 20
- Liittynyt: Su 08.08.2010 12:31
Viesti
Kirjoittaja TeenStar »
Komian värinen mylly

Ei tuu joka kulmalla vastaan samanmoosta
-
tdt leka
- Mersumies

- Viestit: 597
- Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
- Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja tdt leka »
kokemuksesta voin kertoa nii toi kytkin ei tule pitään ainakaa vakio asetelmalla.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
joo en lähe koittaan vakio asetelmalla täytyy miettiä et minkä asetelman sinne saa helposti sovitettua
-
sami.v
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ke 27.10.2010 22:43
Viesti
Kirjoittaja sami.v »
olisko kellään tietoo et mistähän löytys isommat pakovenat kun ei löydy mistään 10mm varrella venttiilejä?