väärä alue, voi poistaa
väärä alue, voi poistaa
EDIT. väärä alue..
W201 on jo niin vanha auto, että kaikki ovat kunnon suhteen yksilöitä.
Parasta olisi etsiä mahdollisimman hyväkuntoinen yksilö, jossa on
ruostesuojaus ja vähän kilometrejä. Samaten varusteet vaihtelevat
yksilöllisesti, joten jos tavoitteena on vaikkapa ilmastointi tai sähkölasit,
niin ne pitää erikseen tarkistaa jokaisesta autosta. Kannattaa listata
etukäteen minimivaatimukset.
Ilmastointi ei aina toimi autoissa, joita on ylläpidetty huonosti eli halvalla.
Jos autossa on paljon toimimatonta osaa, kuten lampunpesurit, kannattaa
miettiä, onko öljyjäkään viitsitty vaihtaa.
Lukkoperiä en muista olleen vakiona kuin moniventtiilisissä AMG-malleissa.
Lisävarusteena sai ASD-lukkoperän.
Ruoste on pahin vihollinen vanhoissa autoissa, tekniikkaa saa halvalla vaihdettua.
Moottorit kestävät hyvin. 1,8 on pienin ja 2,5 suurin. Itse haluaisin
ehdottomasti automaatin ja sen myötä unohtaisin pienimmät
moottorit. Jos haluaa pienen kulutuksen, 2,3 on paras ja jos haluaa
mukavuutta, niin 2,5 on paras. Kaksilitrainen E menettelee sekin.
Ei kannata ohittaa 2,5 turbodieseliä, jos sellainen vastaan tulee.
Sitä saa helposti viritettyä ja se on erittäin taloudellinen ja kestävä.
Parasta olisi etsiä mahdollisimman hyväkuntoinen yksilö, jossa on
ruostesuojaus ja vähän kilometrejä. Samaten varusteet vaihtelevat
yksilöllisesti, joten jos tavoitteena on vaikkapa ilmastointi tai sähkölasit,
niin ne pitää erikseen tarkistaa jokaisesta autosta. Kannattaa listata
etukäteen minimivaatimukset.
Ilmastointi ei aina toimi autoissa, joita on ylläpidetty huonosti eli halvalla.
Jos autossa on paljon toimimatonta osaa, kuten lampunpesurit, kannattaa
miettiä, onko öljyjäkään viitsitty vaihtaa.
Lukkoperiä en muista olleen vakiona kuin moniventtiilisissä AMG-malleissa.
Lisävarusteena sai ASD-lukkoperän.
Ruoste on pahin vihollinen vanhoissa autoissa, tekniikkaa saa halvalla vaihdettua.
Moottorit kestävät hyvin. 1,8 on pienin ja 2,5 suurin. Itse haluaisin
ehdottomasti automaatin ja sen myötä unohtaisin pienimmät
moottorit. Jos haluaa pienen kulutuksen, 2,3 on paras ja jos haluaa
mukavuutta, niin 2,5 on paras. Kaksilitrainen E menettelee sekin.
Ei kannata ohittaa 2,5 turbodieseliä, jos sellainen vastaan tulee.
Sitä saa helposti viritettyä ja se on erittäin taloudellinen ja kestävä.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006