Oh lord, would you buy me...
Oh lord, would you buy me...
Siistin oloinen US-spec V116 "puistonpenkki"-puskereilla:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/3545752
Olispa upea lipua tämmöisellä sunnuntai-cappucinolle:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/3552784
Ja tämä, voi luoja :huokaus:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3508953
Oh lord, would you buy me a Mercedes-Benz......
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/3545752
Olispa upea lipua tämmöisellä sunnuntai-cappucinolle:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/3552784
Ja tämä, voi luoja :huokaus:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/3508953
Oh lord, would you buy me a Mercedes-Benz......
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5679
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Ekassa tosiaan hienot mattolaiturit (haha, puistonpenkit, toihan on uusi! ).
Kolmas on ihan OK tuning-aihio. Taidan ostaa ja laittaa Celican helmalevikkeet ja tällaisen takaspoilerin.
-Daaz
Edit: Tietääkö kukaan, saako tuohon kolmanteen Saksasta hankittua virityslastuja? :troll:
Kolmas on ihan OK tuning-aihio. Taidan ostaa ja laittaa Celican helmalevikkeet ja tällaisen takaspoilerin.
-Daaz
Edit: Tietääkö kukaan, saako tuohon kolmanteen Saksasta hankittua virityslastuja? :troll:
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Jaa, mulle tuo puistonpenkki (park bench -bumpers) termi on tuttu jo 70/80-luvun vaihteesta. Lähinnä siis amerikkalaisessa alan kirjallisuudessa/lehdissä käytetty nimitys noista turvapuskureista. Ne kai tuli käyttöön 1974 vuosimalliin, jos oikein muistan.Daaz kirjoitti:Ekassa tosiaan hienot mattolaiturit (haha, puistonpenkit, toihan on uusi! ).
Mattolaituri-nimityksenkin olen kuullut, hauska sekin.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Eikös mattolaituri ole Continental Kit (tyyppinen ratkaisu) ? Joka tapaukseesa saakelin ruma tuo jenkkipuskuri, kuten on W114 ja W126 malleissakin...Eldorado kirjoitti:Jaa, mulle tuo puistonpenkki (park bench -bumpers) termi on tuttu jo 70/80-luvun vaihteesta. Lähinnä siis amerikkalaisessa alan kirjallisuudessa/lehdissä käytetty nimitys noista turvapuskureista. Ne kai tuli käyttöön 1974 vuosimalliin, jos oikein muistan.Daaz kirjoitti:Ekassa tosiaan hienot mattolaiturit (haha, puistonpenkit, toihan on uusi! ).
Mattolaituri-nimityksenkin olen kuullut, hauska sekin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Juu, tuota 3.5 kasia sai manuaalillakin, mutta 4.5 oli aina automaatin kera, niin jenkeissä kuin muuallakin.Sami H. kirjoitti:...Mutta eniten hämmästytti manuaalilaatikko. Sentään jenkkimalli kasikoneella.
Jenkithän sai nuo litraa suuremmat kasikoneet jo ennen Eurooppaa, ja syynähän oli 3.5 koneen tehottomuus rapakon takaisten saaste/päästö-kuristusten jälkeen. Olikohan se pauttiarallaa niin että US-4.5 vastasi euro-3.5 konetta teholtaan.
Ameriikan ulkopuolinen MB-asiakaskunta pääsi nautiskelemaan 4.5 litran mahtikasista sitten mallivuodelle 1973.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91