Eli mä oon Michael ja olen liittynyt tähän foorumiin tämän viikon alussa. Olen lukenut tätä mahtavaa foorumia jo puoli vuotta ja nyt vihdoin sain rohkeutta rekisteröityä. En ole aiemmin rekisteröitynyt mihinkään, joten tämä on minulle uutta

Sitten asiaan. Minulla on siis MB W124 230E vuosimallia 1989, mutta siinä on 1990 luvun sivupaneelit. Auto on aikoinaan tuotu saksasta muuttoautona. Minulle auto päätyi tämän vuoden helmikuussa ja olen siitä lähtien miettinyt mitä siinä muuttaisi/parantelisi. Auto on aivan peruskunnossaan, eli autoon ei ole lisätty mitään muuta kuin vakionopeudensäädin. Jotain on siis tehtävä!
Maanantaina tein tilauksen etu ja sivuvilkuista sekä takalampuista. Vilkut ovat valkoiset ja takalamput puna/mustat

Syksymmällä ajattelin ostaa 17" aluvanteet ja jos rahaa riittää niin jonkun madallus-sarjan.
Minä laitan kuvia tekstin tueksi heti kunhan saan otettua edustavia kuvia ja niille paikan joltai servulta

P.S
Tämä on ensimmäinen auto johon pyrin itse tekemään korjauksia ja kosmeettisia muutoksia, joten saa nähdä mitä tuleman pitää.