Kyllä -93 mallissa on jo tuo uudempi keula, eli lienee ns. E-malli.
Minulla on tuo E320 T farmari M104 3.2 litraisella 24v sylinterillä ja automaattivaihteistolla.
Olen ollut autoon todella tyytyväinen, mitään suurempia vikoja ei ole ollut, ja meno on todella mukavaa entisiin kotteroihin verrattuna.
Ehkä sellaisen vian voisi sanoa, että kun on tottunut tuohon 220 heppaiseen koneeseen ja sen hyvään vääntöön, niin muilla autoilla ajaminen on tuskaa. Varsinkin jonkin rekkajonon ohittaminen jollakin kuppaisella parilitraisella tuntuu todella tuskaiselta, kun autoa joutuu oikein polkemaan, että ohi pääsisi.
Senverran tein Saksasta tuotuun autooni heti parannuksia, että asennutin Lokarin sisälokasuojat bitumimattoäänenvaimennuksella ja roiskeläpät, koska joudun ajamaan aika paljon hiekkateitä. Ennestäänkin suhteellisen äänetön meno hiljeni entisestään.
Farmarin takatila kumisee jotenkin omituisesti, jos koko tavaratila on tyhjä, mutta kumina vaimenee merkittävästi, jos tavaratilassa on jotain. Kokonaan äänettömäksi sen saa mm. vetämällä ainakin minun autossani oleva suojamatto takapenkkien selkänojasta takaluukun yläreunaan.