Oletteko asentaneet itse W 204:sen farkkuun vetokoukkua,onko paha asennettava
ja onko koukun sähköt "sopeutettava" auton sähkölaitteisiin?
Puhutaan että nykydieseleistä ei lämpöä riitä pakkasilla kabiiniin,pitääkö tämä em. autossa paikkansa?
Onko moottorissa paikka oikealle lohkolämppärille vai onko ns. säteilylämmitin tässäkin moottorissa nykyään?
Polttoainelämmitin olisi tietysti toinen vaihtoehto lohko-ja sisätilanlämmittimelle kumpi vaihtoehto parempi?
Autolla nyt itse kuljettu n. parituhatta km ja tuntuu tosi hienolta värkiltä.
Vetokoukku ja lämmityslaite
Minulla on mielipide ja se on vain minun mielipide, paljon on varmaan niitäkin jotka ovat erimieltä ja se heille suotakoon koska he taas ovat oikeassa omasta mielestään. Auton omalla polttoaineella toimiva lämmitin on parempi jos se on mahdollista ajastaa kellokytkimellä ja jopa kaukosäätimellä. Perusteluni on seuraava: Paikkaan ja sähkön saatavuuteen riippumaton, lämmittää auton sisäilman samalla ja huom! vaihtaa myös sisäilmaa jolloin kosteus poistuu ja näin ollen auto ei ole niin herkkä ruostumiselle. Voi myös käyttää lämmittämiseen ajon aikana jos oma lämmityslaite ei jaksa pitää yllä riittävää lämpötilaa. Miinuspuolelle menee korkea hankintahinta ja herkempi vika-alttius.
Koukkuasiaan minulla ei ole tietämystä eikä kokemusta.
Koukkuasiaan minulla ei ole tietämystä eikä kokemusta.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969