.
Itsekin olen tuota operaatiota harkinnut, koska nuo on ehkä yhdet turhimmista vekottimista ever - eikä sitten mitään vastaväitteitäepk kirjoitti:mustardit=lampun pesimet, eli sulkasysteemi

Eli mitenköhän nuo on kiinni, miten nuo saisi kivuttomimmin vekspois?
Jonkinnäköiset reijäthän siihen jää mutta joku "kumitutti" holeen taitaa olla paras ratkaisu....
[b][size=75]Porsche 944
ex 124CEA[/b][/size]
ex 124CEA[/b][/size]
Saahan noita reijättömiä lampun alus peltejä kaupasta, huomattavasti tyylikkäämpi kuin joku tutti.TomiT kirjoitti:Itsekin olen tuota operaatiota harkinnut, koska nuo on ehkä yhdet turhimmista vekottimista ever - eikä sitten mitään vastaväitteitäepk kirjoitti:mustardit=lampun pesimet, eli sulkasysteemi![]()
Eli mitenköhän nuo on kiinni, miten nuo saisi kivuttomimmin vekspois?
Jonkinnäköiset reijäthän siihen jää mutta joku "kumitutti" holeen taitaa olla paras ratkaisu....
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
No saa nillä konepellin kosteeksi..Mauri H. kirjoitti:Niistä painepesureista mitään hyötyä ole kun se suolapaska palaa kiinni umpionlasiin, pyyhintä siinä tarvii.Mr_Benz kirjoitti:No repikää jostakin autosta semmoiset korkeapainepesimet ja lahjoittakaa mulle. Sama ongelma joka syksy/talvi, mitään ei näe.............


Tällähetkellä on kakkosen kumit edessä ja takana... vai olikohan sittenkin kolmoset edessä.... en nyt oikein varmaks muista
Bilsteinin sprintit varmaan laitan iskareiksi.
Joo noi "mustardit" kyllä pysyy paikallaan pitäs vaan purkaa toisesta moottori ja hieman putsailla, heiluu vähän omia reittejään.

Bilsteinin sprintit varmaan laitan iskareiksi.
Joo noi "mustardit" kyllä pysyy paikallaan pitäs vaan purkaa toisesta moottori ja hieman putsailla, heiluu vähän omia reittejään.
Uusien levyjen ostaminen mielestäni paras rakaisu, toiseksi parhaana reijän umpeen hitsaaminen. Ei jää ainakaan mitään jalkiä.TomiT kirjoitti:Jonkinnäköiset reijäthän siihen jää mutta joku "kumitutti" holeen taitaa olla paras ratkaisu....
BTW Tomi: Onko muuten autosi tuossa avatarissa? Auto luenee aikaisemmin oleillut täällä meidän kulmilla, jos tulkitsin rekisterinumeron oikein (silloin kun se vielä kuvassa näkyi)

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Juu onhan se tuossa avatarissa, sen edellisistä oleilemisista ei mitään tietoa, että saattaapi olla vaikka sieltäpäinJuhis2000 kirjoitti: BTW Tomi: Onko muuten autosi tuossa avatarissa? Auto luenee aikaisemmin oleillut täällä meidän kulmilla, jos tulkitsin rekisterinumeron oikein (silloin kun se vielä kuvassa näkyi)

Luulisin että olet tulkinnut tuon kilven täysin oikein, siitä kuitenkin taisi saada melko hyvin selvää, mutta nyt valokuvakauppa™ kävi käsittelemässä sitä

[b][size=75]Porsche 944
ex 124CEA[/b][/size]
ex 124CEA[/b][/size]
Kuusankoskella taisi oleilla muutaman vuoden peräti.TomiT kirjoitti:Juu onhan se tuossa avatarissa, sen edellisistä oleilemisista ei mitään tietoa, että saattaapi olla vaikka sieltäpäin![]()
Luulisin että olet tulkinnut tuon kilven täysin oikein, siitä kuitenkin taisi saada melko hyvin selvää, mutta nyt valokuvakauppa™ kävi käsittelemässä sitä
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Todella hieno auto 
Toi on just mun mieleen, että on laiteltu, mut ei liikaa. Vielä on kuitenkin varaa rakennella
Ajattelin muuten ostaa samanlaiset vanteet mitä sulla, mielestäni noi sopii mersuun kuin hanska käteen.

Toi on just mun mieleen, että on laiteltu, mut ei liikaa. Vielä on kuitenkin varaa rakennella

Ajattelin muuten ostaa samanlaiset vanteet mitä sulla, mielestäni noi sopii mersuun kuin hanska käteen.
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
- Michael M.
- Vakiokalustoa
- Viestit: 495
- Liittynyt: Ke 16.06.2004 19:54
- Paikkakunta: Espoo
Juu itseasiassa olen nähnyt. Tosin aina ollaan ajettu ohi toisistamme. En oo nähny koskaan kunnolla, muuta kuin liikenteessä.
Mut kyl on tosiaan hieno
Toinen vastaava auto mitä olen ihaillut Kuopion alueella on se vihreä W124, jossa on 17 tai 18 tuumaset amg:n vanteet. Sit vielä beige nahka sisustus. Oletko nähny sitä liikenteessä ?
Mut kyl on tosiaan hieno

Toinen vastaava auto mitä olen ihaillut Kuopion alueella on se vihreä W124, jossa on 17 tai 18 tuumaset amg:n vanteet. Sit vielä beige nahka sisustus. Oletko nähny sitä liikenteessä ?
MB S202 C180 -00
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89
EX:Opel Astra 1.6 16v -00
EX:MB S202 C200 -97
EX:Volvo V40 2.0T -04
EX:VW Kupla 1300 "Cal-look"
EX:MB W124 230E -89