vielä kerran luukaksesta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
peedro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 65
Liittynyt: Su 30.10.2005 17:58

vielä kerran luukaksesta

Viesti Kirjoittaja peedro »

muutama vuosi kerkis taas mersuttomana hujahtaa..Nooh nyt tuli hommattua semmonen 400 000ajettu 220 väyrynen.Hetken jo luulin että nää ois vielä suht toimintavarmoja laitoksia kunnes töytäsin taas tänne voorumille ja eikun tietoo hakemaan.Nyt oo 3yötä valvonu miettien tuota ruiskupumppua elikkä oireileeko se mitenkään ennen hajoamistaan,mikä siitä menee rikki?.

Niissä kirkkaissa pumpulle menevissä letkuissa vipelti muutama kupla mut se korjaantui kun sutarin vaihdoin(entinen löysällä?)..Alkaa jo silmiä vetää kieroon tuo ilmakuplien tuijottelu...

Auto sinänsä toimii ihan normaalisti(suhina vaan ruoste reijistä kuuluu ajellessa,lienee ihan tyyppivika :lol: )..käy nätillä äänellä ja lähtee kun lehmä makuulta..

Tosiaan kiinnostas tietää mimmosia temppuja tuolla pumpulla on ennen kun levii/voisko tuota ehkästä jotenkin..
Avatar
petrikar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 867
Liittynyt: Ti 01.08.2006 22:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja petrikar »

Eikös se vuoto ole ainakin yksi oire...ja sitten EPC valon palaminen...
-Mercedes-Benz s211
Simo97
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 99
Liittynyt: To 19.04.2007 20:13

Viesti Kirjoittaja Simo97 »

Itselläni pukkasi vikatilaa satunnaisesti vajaan vuoden verran, kunnes hermostuin ja vaihdatin pumpun. Vikatila poistui aina uudelleenkäynnistyksellä, koskaan en tielle jäänyt. Turha sitä pumppua on murehtia, jos se kerran hyvin toimii. Tuo 220D on muuten siitä mukava moottori, että siinä ei ole juuri mitään muuta rikkimenevää kuin juuri tuo pumppu, ei esimerkiksi ilmamassamittaria lainkaan.
W123 300D 1984
W124 200D 1987
W210 220D 1997
S210 320CDI 2001
S123 300 TD Turbodiesel 1982
R129 SL 280 1997
S211 320CDI 4Matic 2007
Vastaa Viestiin