
En tiedä onko miten maininnan arvoinen asia tämä, mutta itse en koskaan ole livenä kuus piste ysiä nähny..

Oli muuten yllättävän hiljainen auto kyllä..

Pari vuotta sitten oli myynnissä nettiautossa sininen W100.karra kirjoitti:Pari viikkoa sitten Naantalissa oli kuulemma hääautona 600 eli W100.
6.9 on myös aika harvinainen näky liikenteessä. Eikös sellainen vihreä ollut myynnissäkin. Nyt niitä on kait 3 nettiautossa ja kaksi muutakin on ollut siellä kaupan.
Niin...ja sitten kun joku hydraulivuoto olis löytynyt, niin oisit joutunut ottamaan toiset kolkyttonnia velkaa, jotta sen saa korjattua....Harri126 kirjoitti:Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ottaa vaikka velkaa ja ostaa pois, mikäli kyse ei sitten ollut kusetuksesta tai muusta. Hp oli 30000 €.
Siltikin.Mesedesi kirjoitti:Niin...ja sitten kun joku hydraulivuoto olis löytynyt, niin oisit joutunut ottamaan toiset kolkyttonnia velkaa, jotta sen saa korjattua....Harri126 kirjoitti:Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ottaa vaikka velkaa ja ostaa pois, mikäli kyse ei sitten ollut kusetuksesta tai muusta. Hp oli 30000 €.
Eikös tämä ole se Grande Leasingin auto? Mikä se juttu Finnairin lentokapteenista oikein oli, en muista mistä se nyt lähti liikkeelle?Timo L. kirjoitti:Hauska tilanne oli vähän aikaa sitten, kun Nettiautossa oli myytävänä kerralla 4 kpl 6.9:ää. Lahden projekti, Historic-miehen auto (näillä kahdella muuten oli samanlainen tausta: euroautot viety Jenkkeihin ja takaisin), Grande Leasingin jenkkimalli eurolampuilla ja kuvien perusteella joukon siistein, vaaleansininen Tampereella.
Ai niin se Esa H:n "hoito" unohtui kokonaan, se kuparinpunainen JEO. Esahan sillä ajeli ja huolti sitä jonkun aikaa... autohan oli Classic Motorshowssa näytillä/myynnissä samaan aikaan kun siellä oli se Lohjan Laatuautojen harmaa (johon Timo viittasi Historic-miehellä). Se nastolan JEO on myyty nyt tämän vuoden aikana sekä samalla siihen kuuluva takakulmakolaroitu punainen varaosa-autokin joka seisoi Iitissä maamerkkinä, näkyi Lahdentielleere866 kirjoitti:Lahden projekti? Onko tämä nyt kyseinen 6.9 (ruskea, ruskeilla veluureilla, JEO), jota itsekkin kävin ostajaehdokkaana, vai saman omistajan vara-osaauto? Vai joku ihan muu?
Timo L. kirjoitti:Käsittääkseni hopeaan autoon sisältyy suomalainen (?) lääkäri, Etelä-Afrikan komennus ja jotain sinnepäin. Auto on ollut pitkään Suomessa. Kari muistanee tarkemmin. Auto oli pitkään klubilaisen omistuksessa, joka kuitenkin viime vuosina kauppasi sitä aktiivisesti Nettiautossa(kin). Myyty/vaihdettu parin vuoden sisään, muistaakseni Porvoon suunnalle. Autossa tosiaan nyt mustat kilvet, jota ihmettelen suuresti. Toivottavasti meni hyvään kotiin.
Ringon #6759 ajoittuisi vuoteen 1979. Minulla on #7201 eli 1980 versiossa uudemman malliset kaiuttimet.Timo L. kirjoitti:Puu on normaali pähkinäpuu, syykuvion vaihtelu on luonnollista. Speksi ei jotenkin täsmää. Ilmoituksessa vm. 1981, kun taas etukaiuttimet ovat pre-1978-maisesti kojetaulun alla eikä päällä.
Kiitos tiedosta!karra kirjoitti:Minua valistettiin RHD maasta käsin että niissä vääränkätisissä autoissa oli nuo alemmalle sijoitetut kaiuttimet aina mallin valmistuksen loppuun asti.