Isommatkin kuvat löytyvät tarvittaessa.
Kuva 1

Akkukotelon pahvi on kiinni "neppareilla", sen kun revitään irti.
Lasin alareunan kumilistat irtoavat nostamalla, samoin reunojen kumitiivisteet.
Vesikourujen alareunassa molemmin puolin muoviset lukituslevyt (nuoli kuvassa) - irtoaa vetämällä.
Vesikourun yläreunan peltiruuvit (nuoli kuvassa) irti, jolloin reunimmaiset osat irtoavat erillisinä.
Rinta"pellissä" on 2 kpl muovisia kiinnitysruuveja (nuoli kuvassa); kierretään kokonaan irti.
Rinta"pellin" takana on nurkassa vielä peltiruuvit keskiosan kiinnityksenä.
Pyyhkijän varren kaulus irtoaa vetämällä, ja ilmanoton keskiosa nostetaan pois.
Kuva 2

Neljä kiinnitysmutteria ja alareunan kumivaimennin sankoineen avataan.
Kiinnitysruuvit ovat pyyhkijämoottorille, ei tarvitse avata.
Vivustoihin älä koske. Pyyhkijäsysteemi poistetaan kokonaisena.
Kuva 3

Lämmityslaitteen puhallin on pyyhkijäsysteemin alla.
(Lisäys) Päällä olevaa flektikoteloa ei tarvitse irrottaa; "lievää" väkivaltaa käyttäen saa etureunan nousemaan pyyhkijän tuen ohi ylös, jolloin saa enemmän tilaa askaroida flektimoottorin kiinitysten kanssa. Sen saa myös tungettua takaisin paikoilleen.
Moottorin muovikotelo on rungossa kiinni kolmella 7 mm ruuvilla ja johto puristetulla sangalla; avataan meisselillä levittämällä.
Moottorin kotelo on kiinni yhdellä ruuvilla; nostetaan meisselillä kampeamalla irti.
Puhaltajan siivikon saa irti tukemalla siivikosta ja vasaralla/tuurnalla terävästi lyömällä; monta terävää iskua parempi kuin yksikin "voimalyönti".
Siivikko naputellaan vaihtomoottoriin niin, että akseli tulee n. 2mm yli.