tyhjäkäynti kylmänä "ryyppy" päällä ok, moottorin lämmetessä kierrokset
2000 rpm?
mb 380sl-81 tyhjäkäyntiongelma
En ole nyt varma mikä ruisku on kyseessä mutta siinä nähtävästi on tyhjäkäyntiluisti(moottori) jonka voisit putsata.Se lisää ilmaa tyhjäkäynnillä seokseen.
Toisekseen nyppää se ryypyn piuha irti ,parantuuko?
Ja kaasu pitää palautua alku asentoon.
Tervetuloa foorumille!
Toisekseen nyppää se ryypyn piuha irti ,parantuuko?
Ja kaasu pitää palautua alku asentoon.
Tervetuloa foorumille!
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Tuossa pitäisi olla K-Jetronic. Jos se on jenkkimalli niin systeemi on monimutkaisempi kuin euroversiossa. Jenkkimallissa on katalysaattori ja saattaa olla lambdakin kera ilmapumpun joka painaa ilmaa pakosarjoihin.
Mutta eihän se suoranaisesti tyhjäkäyntiin vaikuta.
Sitä vaan että jenkkiversiossa on vissin enemmin vioittuvia osia
.
Mutta eihän se suoranaisesti tyhjäkäyntiin vaikuta.
Sitä vaan että jenkkiversiossa on vissin enemmin vioittuvia osia

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Käyttöpelin ollessa kyseessä ja jos on tarkoitus pitää pitempään niin kyseiselle ruiskulle kaiketi saa ostettua korjausoppaan jonka perusteella sen toiminnan osaa ja löytää viat.
Kaiketi netistäkin löytyy mutta taitavat olla englannin murteella.
No jospa täältä löytyis k-jetronik "JEESUS" joka auttaa.
Kaiketi netistäkin löytyy mutta taitavat olla englannin murteella.
No jospa täältä löytyis k-jetronik "JEESUS" joka auttaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
ryypyn liitimen irroituksella ei vaikutustaatlas kirjoitti:En ole nyt varma mikä ruisku on kyseessä mutta siinä nähtävästi on tyhjäkäyntiluisti(moottori) jonka voisit putsata.Se lisää ilmaa tyhjäkäynnillä seokseen.
Toisekseen nyppää se ryypyn piuha irti ,parantuuko?
Ja kaasu pitää palautua alku asentoon.
Tervetuloa foorumille!
ilmapumpun hihnan otin pois pari vuotta sitten, tyhjäkäyntiongelma viikon vanha.karra kirjoitti:Tuossa pitäisi olla K-Jetronic. Jos se on jenkkimalli niin systeemi on monimutkaisempi kuin euroversiossa. Jenkkimallissa on katalysaattori ja saattaa olla lambdakin kera ilmapumpun joka painaa ilmaa pakosarjoihin.
Mutta eihän se suoranaisesti tyhjäkäyntiin vaikuta.
Sitä vaan että jenkkiversiossa on vissin enemmin vioittuvia osia.