Monroe iskarit
Monroe iskarit
Onko kellään kokemuksia monroe iskareista 124ssa? Paikallisessa varaosaliikkeessä tarjos Monroen kaasuja (ei sensatrac) hintaan 360€ kierros. Onko nopeat väsymään? On ruvennu tuo auto olemaan aika sivutuuliherkkä ja täristin nimismiehen kiharassa. En oo kyllä käyttäny iskaritestissä että virallisia mittaustuloksia niistä ei oo.
Autohan on edelleenkin 300E automaatilla ilman ilmastointia.
Autohan on edelleenkin 300E automaatilla ilman ilmastointia.
ex Mercedes-Benz 300 E
nyk. Audi V8 Quattro
nyk. Audi V8 Quattro
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Ajaa ajaa, mutta ne bilsteinit on ehdottomasti parhaat. Väittäisin että ei sun kannata niitä Mon.. mon, mitä lie ostaa, koska bilsteinit ei ole juurikaan kalliimmat. Hakutoiminnolla löytyy iskarikeskustelua vaikka kuinka, joten en jaksa tähän alkaa syitä erittelemään.
Edit: huomasin just että sulle oli tarjottu monroeta 360 € /kierros, joten on ne muuten sittenkin aika paljon edullisemmat kuin bilsteinit.
Edit: huomasin just että sulle oli tarjottu monroeta 360 € /kierros, joten on ne muuten sittenkin aika paljon edullisemmat kuin bilsteinit.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Eräässä toisessa ajoneuvossa meillä oli monroet. Auto oli todella pintakova nypyttäjä ja silti renkaat pomppivat nimismiehen kiharoissa. Kun monroet päästivät öljyt pihalle 150 tkm jälkeen ja autoon vaihdettiin ihan tavalliset nesteiskunvaimentajat, alkuperäiset olivat halvimmat. Oli ero kuin yöllä ja päivällä, nypytys on poissa ja muutenkin auto hiljeni ja alkoi kulkea maantielläkin kunnolla.
Monroet sopivat minusta ihan hyvin fordiin, mutta autoon niitä ei kannata ruuvata jos ei halua fordmaisia alustaominaisuuksia ja kestävyyttä.
Monroet sopivat minusta ihan hyvin fordiin, mutta autoon niitä ei kannata ruuvata jos ei halua fordmaisia alustaominaisuuksia ja kestävyyttä.
Ei taida Monroeta tai Kybiä kannattaa Mersuun laittaa, varsinkaan jos ne maksaa noinkin lähelle Bilsteinien hintaa.
KL hinta on tosiaan 400 € kierros, Sprintit 600 €.
Jostain saanee halvemmallakin.
Sahcsit tai Boget ovat myös yleensä ottaen OK, tosin KL lopetti Sachsien myynnin jostain syystä.
Mitähän mahtaa Bogen TurboGasit mersuun maksaa, moneen autoon se on hyvä vaihtoehto; edullinen,kestää ja toimii madalletussa alustassa.
Oli miten oli niin Bilsteinit on varmasti hyvät !
KL hinta on tosiaan 400 € kierros, Sprintit 600 €.
Jostain saanee halvemmallakin.
Sahcsit tai Boget ovat myös yleensä ottaen OK, tosin KL lopetti Sachsien myynnin jostain syystä.
Mitähän mahtaa Bogen TurboGasit mersuun maksaa, moneen autoon se on hyvä vaihtoehto; edullinen,kestää ja toimii madalletussa alustassa.
Oli miten oli niin Bilsteinit on varmasti hyvät !
wiimax.fi