Hei! Sataysikymppisessä on uudet levyt ja palat vastikään laitettu. Luulin että edelliset levyt soikeat, mutta samoin jatkuu? Pysähtyy kyllä, mutta "humpsuttaa"..... polkimessa ei tunnu, mutta lievässä jarrutuksessa pysähtyy nykien. Laakerit pitäisi olla ok ! Eteen tuli kai aiemmin liian pitkät jouset, varmaan viitisen senttiä korkeammalla keula! Voisiko siinä olla jotain?
Jouset ei vaikuta tuohon. Olisiko levyn ja navan väliin jäänyt kuitenkin paskaa? Ruosteet kannattaa päästää teräsharjalla kunnolla pois navasta ennen kasausta. Onko jarrusatulat kunnossa?
jarrusatula taitaa takerrella. ittel oli niin ja purkasin, rapasin ruosteet yms. pois, hioin 1200 paperilla männän ja sylinterin pinnat ja kasasin uudelleen samoilla tiivisteillä ja humputus loppu siihe. tietty korjaussarjahan olis ollu parempi laittaa...
Sentähden kirjoitti:Hei! Sataysikymppisessä on uudet levyt ja palat vastikään laitettu. Luulin että edelliset levyt soikeat, mutta samoin jatkuu? Pysähtyy kyllä, mutta "humpsuttaa"..... polkimessa ei tunnu, mutta lievässä jarrutuksessa pysähtyy nykien. Laakerit pitäisi olla ok ! Eteen tuli kai aiemmin liian pitkät jouset, varmaan viitisen senttiä korkeammalla keula! Voisiko siinä olla jotain?
ONKO SINULLA SIINÄ ABS MINULLA OLI SAMA VIKA JA SYY LÖYTY PÄÄSYLINTERIN TIIVISTEISTÄ.
Motonetissä on iha hyvvää ossaa ainaski näi opiskelijan kukkarolle ja mikkää minkä sieltä oon ostanu ole pettäny paitti ehkä jarrupalat kuluu liia nopeeta
190 W201 2.0L bensa kaasari vm.87
http://img339.imageshack.us/img339/7193/kuva026yh6.jpg
Rahalla saa ja mersulla pääsee.
Sul0 kirjoitti:Motonetissä on iha hyvvää ossaa ainaski näi opiskelijan kukkarolle ja mikkää minkä sieltä oon ostanu ole pettäny paitti ehkä jarrupalat kuluu liia nopeeta
Niin Motonetin jarrulevyt....... hyväthän nuo vielä oli....taisi maksaa n. 17,90 mutta ...... turhaan varmemmaksi vakuudeksi Hessumobiilista kalliimmat (n. 33 e/kpl)- Kun maksaa enemmän, niin saa paret, eikös!
Mutta en tiennytkään, että takajarrutkin rupeaa hetimiten jarruttelemaan, etujarruilla sitä on fillareista lähtien pysäytelty. Molemmista takajarru levyistä pienet palat sisäpuolelta pois ! No, selvisihän tuo, nyt pysähtyy, totesi katsastushenkilökin.