Meinaa vähän moottori "jurista" liikaa joten ajattelin vaihtaa moottorin kannatinkumet.
Tiedustelisin tästä hommasta. Onko kuinka hankalaa vaihtaa autotalliolosuhteissa itse? Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Onko tästä olemassa missään ohjetta?
Kyseessä on 200 cdi kone vuosimallia -99.
W210 MOOTTORIN KANNATINKUMIEN VAIHTO 200 cdi
...
Saattaa olla myös, että vaihdelaatikon kannatinkumen vaihto olisi paikallaan?
Kyseessä automaatti. Kun laitan D:lle niin tärinä kabiinissa lisääntyy entisestään.
Myös konepellin alle kurkatessa huomaa kuinka kone hytkyy jokseenkin liikaa... mielestäni.
Olisiko mahdollista, että vikaa olisi mahdollisesti laturin vapaakytkimessä?
Millainen homma tämä olisi tarkistaa/huoltaa?
Kyseessä automaatti. Kun laitan D:lle niin tärinä kabiinissa lisääntyy entisestään.
Myös konepellin alle kurkatessa huomaa kuinka kone hytkyy jokseenkin liikaa... mielestäni.
Olisiko mahdollista, että vikaa olisi mahdollisesti laturin vapaakytkimessä?
Millainen homma tämä olisi tarkistaa/huoltaa?
Re: W210 MOOTTORIN KANNATINKUMIEN VAIHTO 200 cdi
Onnistuu kotonakin..auton etupää ,vaikka ajorampeille..tuet moottoria tunkilla ,jonkin laudankappeleen välissä ollessa tunkilla..älä kuitenkaan öljypohjasta..eli kevennät painoa moottorin kannatin kumilta ja sitten vaan pultit auki ja korvakkeen kanssa pois tai jos saat pelkän kuminkin niin vanha pois ja uusi satsi tilalle..ite vaihdoin viimevuona,kun dieselpumppu vuotanut ja kannatinkumi sulannut..uusi oli n.65evainiott kirjoitti:Meinaa vähän moottori "jurista" liikaa joten ajattelin vaihtaa moottorin kannatinkumet.
Tiedustelisin tästä hommasta. Onko kuinka hankalaa vaihtaa autotalliolosuhteissa itse? Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Onko tästä olemassa missään ohjetta?
Kyseessä on 200 cdi kone vuosimallia -99.
kiinnostaa propleemat ja niitten ratkominen..asiat eivät välttämättä ole niin kiemuraisia,kuin ensin olettaa :)