Tervehdys, elikkä mersu pitänyt kovaa kolinaa noin viikon verran kuskinpuoleisesta takaiskarista kumppuun tai vastaavaan ajettaessa. Tänään kävin korjaamolla ja otettiin auto nosturilla ylös ja kuskinpuoleinen iskari oli huomattavasti löysempi verrattuna toisenpuolen iskariin.
Onkohan iskari tullut tiensä päähän vai onko automaattisessa tasonsäädössä jotain häikkää? Kävin Wetteriltä kysymässä uutta tasonsäädön iskunvaimentajaa ja hintaa oli suolaiset 300€ kappaleelta, joten uusia tasonsäätö iskunvaimentajia en ajatellut ostaa. Mutta käykö heittämällä tilalle normaalit iskarit vai joutuuko ruveta askartelemaan? Autoa on madallettu -40mm Weitecin jousilla.
W201 ja takaiskarit(tasonsäätö)
W201 ja takaiskarit(tasonsäätö)
S202 C 180 -01
EX:
S202 C 200 CDI -00
W201 2.3 -89
w124 200 -85
EX:
S202 C 200 CDI -00
W201 2.3 -89
w124 200 -85
Onko ollut tasonsäätö uudesta asti? Onko auto 16-venttiilinen? 16-venttiilisissä tasonsäätö taitaa olla vakiona. Perusmalleissa tasonsäätö tosi harvinaista tuossa w201 korissa.
"Hydraulipallo" eli paineakku voi olla myös loppu.
"Hydraulipallo" eli paineakku voi olla myös loppu.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Melkein kannattaa ottaa mitta hydrauli-iskareista ja katsoa alapään kiinnitys kohdat. Verrata niitä sitten normaaleihin iskareihin. Voisin kyllä veikata että menee normaalit tilalle.
Mielenkiintoinen että onko sinne laitettu 16-venttiilisestä koko järjestelmä. Ei varmaan mikään muutaman tunnin homma.
Onkohan noihin perusmalleihin saanutkaan edes lisävarusteena tasonssäätöä taakse??
Mielenkiintoinen että onko sinne laitettu 16-venttiilisestä koko järjestelmä. Ei varmaan mikään muutaman tunnin homma.
Onkohan noihin perusmalleihin saanutkaan edes lisävarusteena tasonssäätöä taakse??
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Hmm, jos paineakku on rikki niin eikö se yleensä ilmene niin että iskarista tulee jäykkä, eli jousto vähenee? vai olenko ymmärtänyt aivan väärin.jupehalm kirjoitti: "Hydraulipallo" eli paineakku voi olla myös loppu.
S202 C 180 -01
EX:
S202 C 200 CDI -00
W201 2.3 -89
w124 200 -85
EX:
S202 C 200 CDI -00
W201 2.3 -89
w124 200 -85




