Mikäs mahtaa mersua vaivata kun koneen takaosasta nousee käry?
Taitaa tulla koneen ja tulipellin välistä ja haisee eihkä vähän öljyltä.
Toinen vika vehkeessä on se että suuttimen kärjet takeltelee, kärjet vaihtoon, mutta mikä oikea avautumispaine?
Onkos mersun takalasi tiiviste vai liimalasi?
Tarvii jossain vaiheessa irrottaa ja maalata kontin kans.
käry koneen takaosasta W124 300D -89
käry koneen takaosasta W124 300D -89
Transporter T4 perheen siirto väline
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
MB 320 CLK kehonsiirtokikotin
Re: käry koneen takaosasta W124 300D -89
[quote="Sepi81"]Mikäs mahtaa mersua vaivata kun koneen takaosasta nousee käry?
Taitaa tulla koneen ja tulipellin välistä ja haisee eihkä vähän öljyltä.
Suutinten paluupuolen letkut vuotaa ja venttiilikopassa takakulmassa kolo, josta viimein polttoaine valuu pitkin konetta ja pakosarjan päälle. Seassa voi olla myös öljyä kopan ja kannen välisen tiivisteen tihkuttua suuttimen juureen.
Taitaa tulla koneen ja tulipellin välistä ja haisee eihkä vähän öljyltä.
Suutinten paluupuolen letkut vuotaa ja venttiilikopassa takakulmassa kolo, josta viimein polttoaine valuu pitkin konetta ja pakosarjan päälle. Seassa voi olla myös öljyä kopan ja kannen välisen tiivisteen tihkuttua suuttimen juureen.