ajon esto pois
ajon esto pois
Pystyykö 210 -96 poistamaan ajon eston lopullisesti?Ja mitä toimintoa pumpussa tuo esto "käskee"ettei käynisty?Eikä olis pahitteeksi jos nuo ets ja abs sais kadotettua.Minulla kun on ollut mb:t ajossa kaikki perus mallit ja muutama erikoisuuskin vm 52 lähtien eli muutamia kymmeniä käyttöautoina,niin nyt tuli erehdyttyä tuohon jonka käynistyvyys ei olekaan itsestään selvää vaikka on diesel eli en luota yhtään noihin ajon esto ym systeemeihin.
Re: ajon esto pois
joe smith kirjoitti:Pystyykö 210 -96 poistamaan ajon eston lopullisesti?Ja mitä toimintoa pumpussa tuo esto "käskee"ettei käynisty?Eikä olis pahitteeksi jos nuo ets ja abs sais kadotettua.Minulla kun on ollut mb:t ajossa kaikki perus mallit ja muutama erikoisuuskin vm 52 lähtien eli muutamia kymmeniä käyttöautoina,niin nyt tuli erehdyttyä tuohon jonka käynistyvyys ei olekaan itsestään selvää vaikka on diesel eli en luota yhtään noihin ajon esto ym systeemeihin.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Jos kyseessä normi 220 vapari diesel, pahin käynnistyksen esto on Lucaksen pumppu. Sen kun viskaa sinne minne kuu ei konsaan kumota ja laittaa Boschin tilalle, ei tarvi murehtia sitten käynnistyksenestoja.
ABS ja muiden turvalaitteiden kanssa kikkailu kannattaa jättää väliin.
Vahinkotilanteessa vakuutusyhtiöt hyvin mielellään vetää näppinsä pois ja sitten "artisti" maksaa.
Bonuksena, olisihan auto hyvä saada katsastettuakin.
ABS ja muiden turvalaitteiden kanssa kikkailu kannattaa jättää väliin.
Vahinkotilanteessa vakuutusyhtiöt hyvin mielellään vetää näppinsä pois ja sitten "artisti" maksaa.
Bonuksena, olisihan auto hyvä saada katsastettuakin.
Ei se vielä ole temppuillu eli varaudun,mulla on jemmassa nuo boschin vehkeet et pitää ne vaihtaa varmaan jos tuota autoa pitää.Ja mitä tulee noihin abs poistoihin menee katsastuksesta läpi kun vähän kikkailee,olen poistanut aina edellisistäkin,kun on tottunut ajaan ilman niitä "kovilla"jarruilla niin ei kaipaa abseja.
Hoh hoijaa. Toivottavasti kukaan muu ei aja "korjaamillasi" autoilla.Ja mitä tulee noihin abs poistoihin menee katsastuksesta läpi kun vähän kikkailee,olen poistanut aina edellisistäkin,kun on tottunut ajaan ilman niitä "kovilla"jarruilla niin ei kaipaa abseja.
Noiden käynnistysongelmat johtuvat useimmiten polttoaineputkistosta tai pumpusta, ei niinkään ajonestosta.