Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Autossani W124 sedan vm. -91 on euromalliset kilvet, joihin on onnistuttu tekemään useita asennusreikiä, eivätkä ne sovi muuten siistin auton ilmeeseen.
Harkinnan jälkeen olen kallistumassa ostamaan tavalliset vanhanmalliset kilvet edellisten tilalle. Saisi samalla tuon liiallisen tuontiauton leiman poies.
Eteen olen suunnitellut hankkivani teräksisen ja taakse lyhyemmän muovisen aluslevyn. Tietysti taaksekin voisi miettiä teräksistä, mikäli kiinnitys on helppoa.
Kaipaisinkin vinkkiä, että mistä helpoiten voisi tilata varmasti autoon sopivat aluskilvet ja mieluiten vanhanmalliselle rekisterilaatalle!
Googlettamalla toki löytyy vaihtoehtoisia ostopaikkoja. Suosituksia?
Harkinnan jälkeen olen kallistumassa ostamaan tavalliset vanhanmalliset kilvet edellisten tilalle. Saisi samalla tuon liiallisen tuontiauton leiman poies.
Eteen olen suunnitellut hankkivani teräksisen ja taakse lyhyemmän muovisen aluslevyn. Tietysti taaksekin voisi miettiä teräksistä, mikäli kiinnitys on helppoa.
Kaipaisinkin vinkkiä, että mistä helpoiten voisi tilata varmasti autoon sopivat aluskilvet ja mieluiten vanhanmalliselle rekisterilaatalle!
Googlettamalla toki löytyy vaihtoehtoisia ostopaikkoja. Suosituksia?
W218 350 CDI Shooting Brake
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3151
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Itse olen tullut siihen tulokseen, että teräksinen levy sopii parhaiten autoon, jossa kiiltävää pintaa on muutenkin. Olen siis suosinut pelkkiä muovisia sovitelevyjä jotka eivät tule kilven ulkopuolelle. Coupessa tosin on W123:sta peräisin oleva teräslevy takana, kun kilpi piti jotenkin saada kiinni . Jotensakin teräslevy sotkee 124:n keulan puhdaslinjaisuuden, se on ikäänkuin ylimääräinen elementti. Kukin kuitenkin tyylillään.
Vanhoista kilvistä +.
Vanhoista kilvistä +.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mauttomuuksiin ei ole tarkoitus ryhtyä. Senpä takia tätäkin asiaa olen jo tovin tuumannut. Vanhanmalliset kilvet hankin joka tapauksessa.
Keulan ilmeeseen voisin ajatella teräksistä levyä sillä en pidä kuvan autossa olevaa aluslevyä suurena tyylivirheenä. Auton harmaa väri tosin saattaa vähentää kilven korostumista. Nykyisessä autossa kun muutoinkin on kromireuna ja -kahvat.
Taakse sen sijaan ei varmaankaan tule laitettua teräksistä levyä. Jos päästäisiin jopa ilman levyä niin voisi olla parempi. Mallia on tullut katsottua juurikin kyseisestä coupesta ja siitä tämä pähkäily.
Kuvassa arkinen ikiliikkuja (300 TD vm. -89), joka vaihtoi omistajaa viime kesänä.
Keulan ilmeeseen voisin ajatella teräksistä levyä sillä en pidä kuvan autossa olevaa aluslevyä suurena tyylivirheenä. Auton harmaa väri tosin saattaa vähentää kilven korostumista. Nykyisessä autossa kun muutoinkin on kromireuna ja -kahvat.
Taakse sen sijaan ei varmaankaan tule laitettua teräksistä levyä. Jos päästäisiin jopa ilman levyä niin voisi olla parempi. Mallia on tullut katsottua juurikin kyseisestä coupesta ja siitä tämä pähkäily.
Kuvassa arkinen ikiliikkuja (300 TD vm. -89), joka vaihtoi omistajaa viime kesänä.
W218 350 CDI Shooting Brake
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... _index/617
Rekisterikilven aluslevy kromattu ECOLINE
Tuotenumero: 6519
Vaihtoehtoiset tuotteet:
* Rekisterikilven aluslevy EU-kilvelle, muovia ECOLINE (19500)
* Rekisterikilven aluslevy, tekstillä: WWW.KL-VARAOSAT.FI (19817)
* Rekisterikilven aluslevy, muovia ECOLINE (ei EU-kilvelle) (23504)
Rekisterikilven aluslevy kromattu ECOLINE
Tuotenumero: 6519
Vaihtoehtoiset tuotteet:
* Rekisterikilven aluslevy EU-kilvelle, muovia ECOLINE (19500)
* Rekisterikilven aluslevy, tekstillä: WWW.KL-VARAOSAT.FI (19817)
* Rekisterikilven aluslevy, muovia ECOLINE (ei EU-kilvelle) (23504)
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Mikä siinä on ettei aluslevyjen myyjät voi laittaa kuvaa/ mittatietoja myymästään tuotteesta sivuilleen.
Jos joku osaa vinkata esim. tuollaisen Sellon linkittämän kuvan kilventakusen jossa olisi mittaa niin paljon että peittää saksan-kilven ruuvinreijät, niin täällä oltaisin erittäin kiitollisia.
Jos joku osaa vinkata esim. tuollaisen Sellon linkittämän kuvan kilventakusen jossa olisi mittaa niin paljon että peittää saksan-kilven ruuvinreijät, niin täällä oltaisin erittäin kiitollisia.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Huomasin saman asian kun itse etsin kuukausi sitten rosteri/kromattuja aluskilpiä EI eu rekkarille Mersuun..... Jouduin lopulta tekemään ne itse kiiloitetusta rosterisra...JeremyH kirjoitti:Mikä siinä on ettei aluslevyjen myyjät voi laittaa kuvaa/ mittatietoja myymästään tuotteesta sivuilleen.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Onko tähän aiheeseen uutta tietoa? Yleistarvikkeena saa vissiin ainoastaan 522 mm pitkää rosterialuslevyä jossa pokattu tila EU-kilvelle noin 440 mm. Vanhan tyyppinen 6-merkkinen kilpi vaatisi 400 mm tilan. Tällaisesta aluslevystä jää noin 60 mm puolelleen tilaa jos laittaan siis vanhan kilven.
Täällä kipien mittoja: http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Rek ... ikilpi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
560SECciin ajattelin ei EU-kilpiä siis. Ostin paikallisesta Autotarvikkeesta 2007 sellaisen lyhyen rosterikiven, se oli silloin jo poistuvaa valikoimaa ja oli siis liikkeen viimeinen kappale, eikä sellaisia siis edelleenkään enää saa .
Ei ole KL:n eikä Merteilinkään sivuilla mitään. Täytyy kysyä merkkiliikkeestä.
Täällä kipien mittoja: http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Rek ... ikilpi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
560SECciin ajattelin ei EU-kilpiä siis. Ostin paikallisesta Autotarvikkeesta 2007 sellaisen lyhyen rosterikiven, se oli silloin jo poistuvaa valikoimaa ja oli siis liikkeen viimeinen kappale, eikä sellaisia siis edelleenkään enää saa .
Ei ole KL:n eikä Merteilinkään sivuilla mitään. Täytyy kysyä merkkiliikkeestä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1990 200E museoautoprojekti
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1990 200E museoautoprojekti
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Savonlinnasta ainakin saa vanhalle kuusinumeroiselle sopivaa "reikälevyä". Siis sitä muovista kiinnityslevyöä, mistä ei jää näkyviin mitään. Maksoi alle 10 e. Ja eikös sitä pitkääkin saa lyhennettyä?
Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy .
Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Moi.
Itse ostin omaan coupeen kilvenaluset paikallisesta MB-edustusliikkeestä, luokkaa 5€ / kpl. Ihan tavalliset yleismallin muoviset, EU-kilville tarkoitetut, ja sellaiset, joissa alla oli tuon liikkeen mainosteksti, ja ihan napsuliitoksilla irrotettavissa se koko mainostusosuus. Ne aluset sai helposti ja siististi sahattua lyhyemmiksi sopimaan vanhan mallin kilville. Se EU-osuus kun on siinä kilvessä tehty niin, että vähän niin kuin vanhan mallin kilpeen on toiseen päähän lisätty tuollainen lätkä, puuttumatta kiinnitysreikien paikkoihin suhteessa kirjaimiin ja numeroihin. Eli, jos kilpi on EU-mallinen, niin sen kiinnitysreiät eivät ole symmetrisesti, vaan vaan lähempänä sitä reunaa, jossa ei ole EU- merkkiä. Ja se muovialusta oli siinä mielessä samanlainen - kun sahasi pois sen EU-merkin alle kuuluvan muovin, kiinnitysreiät sille vanhanmalliselle kilvelle ovat symmetrisesti, valmiina oikeissa paikoissa.
Olipa hankalasti selitetty, mutta lopputulos nyt kuitenin oli se, että sahaamalla ne sai sekä näkymättömiksi että symmetrisiksi; toisin sanoen siisteiksi, eikä tarvinnut erikseen hakea vanhoille kilville sopivaa alustaa.
T:Timo
Timo L. kirjoitti:Savonlinnasta ainakin saa vanhalle kuusinumeroiselle sopivaa "reikälevyä". Siis sitä muovista kiinnityslevyöä, mistä ei jää näkyviin mitään. Maksoi alle 10 e. Ja eikös sitä pitkääkin saa lyhennettyä?
Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy .
Itse ostin omaan coupeen kilvenaluset paikallisesta MB-edustusliikkeestä, luokkaa 5€ / kpl. Ihan tavalliset yleismallin muoviset, EU-kilville tarkoitetut, ja sellaiset, joissa alla oli tuon liikkeen mainosteksti, ja ihan napsuliitoksilla irrotettavissa se koko mainostusosuus. Ne aluset sai helposti ja siististi sahattua lyhyemmiksi sopimaan vanhan mallin kilville. Se EU-osuus kun on siinä kilvessä tehty niin, että vähän niin kuin vanhan mallin kilpeen on toiseen päähän lisätty tuollainen lätkä, puuttumatta kiinnitysreikien paikkoihin suhteessa kirjaimiin ja numeroihin. Eli, jos kilpi on EU-mallinen, niin sen kiinnitysreiät eivät ole symmetrisesti, vaan vaan lähempänä sitä reunaa, jossa ei ole EU- merkkiä. Ja se muovialusta oli siinä mielessä samanlainen - kun sahasi pois sen EU-merkin alle kuuluvan muovin, kiinnitysreiät sille vanhanmalliselle kilvelle ovat symmetrisesti, valmiina oikeissa paikoissa.
Olipa hankalasti selitetty, mutta lopputulos nyt kuitenin oli se, että sahaamalla ne sai sekä näkymättömiksi että symmetrisiksi; toisin sanoen siisteiksi, eikä tarvinnut erikseen hakea vanhoille kilville sopivaa alustaa.
T:Timo
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Kyllä, nuo rosterialuslevyt on myös epäsymmetrisillä rei'illä ja jos laittaa ei-eurokilven niin toisesta reunasta jää noin 5 mm reikää näkyviin.Nozki kirjoitti:Eli, jos kilpi on EU-mallinen, niin sen kiinnitysreiät eivät ole symmetrisesti, vaan vaan lähempänä sitä reunaa, jossa ei ole EU- merkkiä.
No hei hei, eikös pre/and W124-ikäluokan mersuissa kuulukin olla juuri nuo teräksiset aluslevyt kilven alla, ja tarpeeksi vanhoissa (kromipuskurit) jopa edessäkin . Ainakin itse oli siinä uskossa . Vai onko nuo vaan suomi-erikoisuuksia?Timo L. kirjoitti:Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy
Ja jos ei-EU-kilven laitolla haetaan sitä suomi-lookkia niin ehdottomasti teräksinen aluslevy eikä noita rintajoupin muovisia . No, vaikka ne ei näy eli silloin niiden tarkoitus on passata kiinnitysreiät kohilleen ilman kilpeen poraamisia, eikös niin.
Mutta saksa-look siis on sponsoroitu musta aluslevy kun siellä niitä kilpiä vaihdetaan aina kun auto vaihtuu .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1990 200E museoautoprojekti
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1990 200E museoautoprojekti
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
...kilpiä muuten voi tilata myös ilman reikiä ...tiedoksi
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Tuo on kyllä mielenkiintoinen kysymys. Piti oikein katsella joskus MB-museolta ostamaani W123-kirjaa, ja Johtotähti Suomen teillä -kirjaa. Kuvista äkkinäisesti päätellen näyttäisi, että näiden autojen ollessa uusia:karra kirjoitti:No hei hei, eikös pre/and W124-ikäluokan mersuissa kuulukin olla juuri nuo teräksiset aluslevyt kilven alla, ja tarpeeksi vanhoissa (kromipuskurit) jopa edessäkin . Ainakin itse oli siinä uskossa . Vai onko nuo vaan suomi-erikoisuuksia?
- W123:ssa on ollut rosterilevyt etukilpien alla niin Saksassa kuin Suomessakin
- W123:ssa on Suomessa ollut takana kilpiä sekä rosterilevyllä että ilman; ei taida olla selkeää käytäntöä
- W123:ssa ei Saksassa juuri ole käytetty rosterilevyjä takakilpien alla
- W124:ssa on Suomessa ollut edessä sekalaista käytäntöä uusissakin autoissa; joissakin on rosterilevy, joissakin ei ole
- W124:ssa on Suomessa ollut takana varmaan enemmän niitä, joissa on rosterilevy. Sitten taas, esim. faijalla joskus olleessa -91 200D:ssä oli rosterilevy, mun -92 250D:ssä ei ole. Suomiautoja molemmat, mutta en tietenkään osaa olla varma, onko sellainen levy omassani joskus ollut; nyt siellä on vain sellainen joku ei-näkyvä kiinnitysrauta.
- W124:ssa ei saksalaisissa kuvissa juuri näy rosterilevyjä ensinkään; lienee suomalaisten juttu enempi.
Kai se näin sitten on, ainakin jos näin off-topiccina kyseessä on W123. Omaan W123:een en kyllä niinkään ajatellut ei-EU-kilvellä hakevani Suomi-lookkia. Mun mielestä vaan 80-luvun alun autoon ei sovi EU-kilpi, kun ei siihen maailman aikaan EU:sta vielä edes puhuttu mitään. No, itse olin tosin oman coupeni valmistumisaikaan noin puolivuotias, joten en ihan tarkkaan muista, mistä silloin on maailmanpolitiikassa keskusteltu... Pitääköhän mun nyt sitten kuitenkin alkaa harkita rosterilevyjen hankkimista.karra kirjoitti:Ja jos ei-EU-kilven laitolla haetaan sitä suomi-lookkia niin ehdottomasti teräksinen aluslevy eikä noita rintajoupin muovisia . No, vaikka ne ei näy eli silloin niiden tarkoitus on passata kiinnitysreiät kohilleen ilman kilpeen poraamisia, eikös niin.
Sekin on totta, jos puhutaan nykyaikaisista systeemeistä. Kuvista päätellen tuollaisia ei ollut W123:n aikaan, eikä kyllä oikein missään W124:ää uutena esittävissäkään kuvissa noita näy. Eikä sitäpaitten suomalaiset kilvet sovi niihin!karra kirjoitti:Mutta saksa-look siis on sponsoroitu musta aluslevy kun siellä niitä kilpiä vaihdetaan aina kun auto vaihtuu .
T:TTT
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Tämäkin topic on saanut viimein jatkoa!
Päädyin lopulta kilven taakse piiloon jäävään aluslevyasennukseen. Lisäksi vaihdoin nuo neljä ruuvia vielä uusiin rostereihin niin ei korroosio pääse niitä ruostuttamaan. Lopputulos on mielestäni selkeä ja siisti.
Muoviset taustalevyt hankin Virkkalan Autostartilta. http://www.autostart.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Päädyin lopulta kilven taakse piiloon jäävään aluslevyasennukseen. Lisäksi vaihdoin nuo neljä ruuvia vielä uusiin rostereihin niin ei korroosio pääse niitä ruostuttamaan. Lopputulos on mielestäni selkeä ja siisti.
Muoviset taustalevyt hankin Virkkalan Autostartilta. http://www.autostart.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
W218 350 CDI Shooting Brake
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
ex:
W124 260 E
W124 300 TD
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Terkut Australian Rockhamptonista,
Miksei Suomesta löydy puljua josta sais tilata omat pohjat? Kuten täällä tämä.
On muuten mersut vähissä, sen verran tota preeriaa ympärillä, että kalusto on maastureita ja avolavoja. Yks nätti osui tänään matkalle.
Miksei Suomesta löydy puljua josta sais tilata omat pohjat? Kuten täällä tämä.
On muuten mersut vähissä, sen verran tota preeriaa ympärillä, että kalusto on maastureita ja avolavoja. Yks nätti osui tänään matkalle.
BMW E93 330dA caprio -08
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Veholla alustojen hinta 15€/pari.
Päädyin kuitenkin selvittämään innostusta kylällä ja tilaamaan vähän enemmän kerralla, hinta putosi aika reippaasti siitä mitä olisin Veholle joutunu pulittaa.
Tältä näyttää:
Päädyin kuitenkin selvittämään innostusta kylällä ja tilaamaan vähän enemmän kerralla, hinta putosi aika reippaasti siitä mitä olisin Veholle joutunu pulittaa.
Tältä näyttää:
BMW E93 330dA caprio -08
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Tuommoisen kilpitelineen teetin, 7 mm alumiiniin jyrsittin kilvelle tila. Takana ruuveille tehtyt kierteet, puskuri pitää irroittaa kun kilven laittaa paikoilleen. Passivointi tehtiin alan firmassa. Poliisit eivät vielä ole puuttuneet asiaan, katsastusmies sanoi, että ei ne aivan lailliset ole.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
CDI320CLS kirjoitti:Tuommoisen kilpitelineen teetin, 7 mm alumiiniin jyrsittin kilvelle tila. Takana ruuveille tehtyt kierteet, puskuri pitää irroittaa kun kilven laittaa paikoilleen. Passivointi tehtiin alan firmassa. Poliisit eivät vielä ole puuttuneet asiaan, katsastusmies sanoi, että ei ne aivan lailliset ole.
Ainakaan sheriffi ei vie sun kilpiä tien päällä
BMW E93 330dA caprio -08
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
EU-kilvelle rosterisia taustoja olen myynyt 10e.kpl ja laatu 10. Liian kallis....monen mielestä
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Onko kuvaa?karvis kirjoitti:EU-kilvelle rosterisia taustoja olen myynyt 10e.kpl ja laatu 10. Liian kallis....monen mielestä
pituus? Peittääkö tuotiautona tuodun kiinnityreiät, jos on ollut päistä kiinni?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=140016
autodidakti
Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?
Osaisko kukaan sanoa, mistä löytyis W204:n etupuskurissa oleva rekisterikilven tausta suht edukkaasti? En siis tarkota rekisterikilvenpidikettä vaan sitä puskurin osaa johon rekisterikilven ja halutessaan myös pidikkeen voi ruuvata. Alkuperäisen hinta on vissiin 100 € paikkeilla.