Eli diesel haisee , selvästi suuttimesta tulee "tuulen" henkäys
kupari tiivisteet vaihdettu ,putsattu. Auto lähtee normaalisti käyntiin tehot tallella. voisko vika olla polttoaineletkuissa /o-renkaissa.? Onko hankala homma vai pitääkö viedä pajalle?
Heittäkää vähän spekulaa!!
Virittämisestä jos olis kysymys neuvoja/mielipiteitä tulisi tulvimalla.
Jos suuttimet puhaltaa ohi, niin pakkohan se tiivisteessä on vika olla? Jos kerran vuotaa tiivisteidenkin vaihdon jälkeen, on vuoto ollut jo niin pitkään että joko suuttimen tai kannen tiivistyspintaan on tullut ura, josta vuoto jatkuu vaikka pelkän tiivisteen vaihtaakin. Ruiskun pinta on helppo todeta (tai no helppo ja helppo, ei se hääviä naarmua tartte), kannen ei. Siihen kannen puoleisen pinnan hoitoon on oikein olemassa kalvaintyökalukin, korjaamoilla niitä on.
Voihan se dieselin haju tulla lisäksi vuotavista tiivisteistäkin, mutta tsupstup äänen(?) ja puhaltamisen uskoisin tulevan aina pytystä.
Kerrotun perusteela vaikutta että joko suutimen puolen tiiviste pinta huono(voi hioa itse suoraksi) tai kanne puoleine pinta huono voi korjata kalvaimella itse(kalvain maksaa noin ~200€
yksi tsupsutu paikka voi olla vuotava pakosarja(yleensä oireilee tehotopuutena)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)