W124 300CE
W124 300CE
Terve kaikille,
Unelma auto tuli hankittu, kysymyksiä:
Turvavyöt, mitä ohjaa niitä? apukuskin puolella ei toimi
Vm 1992 oliko silloin edessa keltaiset vai valkoiset vilkut?
Onko vaikea vaihtaa se sähköantenni?
Vakio renkaat tosiaan 205/60-15?
Oliko vakio soitin 1992 Becker vai joku muu?
Ovi tolpassa on tässä 2kpl katkaisija? Olen nähnyt jopa 3kpl
(sedan mallissa vain 1kpl)
Unelma auto tuli hankittu, kysymyksiä:
Turvavyöt, mitä ohjaa niitä? apukuskin puolella ei toimi
Vm 1992 oliko silloin edessa keltaiset vai valkoiset vilkut?
Onko vaikea vaihtaa se sähköantenni?
Vakio renkaat tosiaan 205/60-15?
Oliko vakio soitin 1992 Becker vai joku muu?
Ovi tolpassa on tässä 2kpl katkaisija? Olen nähnyt jopa 3kpl
(sedan mallissa vain 1kpl)
C 200CDI -01
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
Re: W124 300CE
Terve ja onnea hankinnalle. Onko tarkoituksena pitää se alkuperäisenä vai tuunata?
Olikohan niin että vyönojentajan ohjainlaite oli itse ojentajan yhteydessä? Tällöin takaistuin ja sivuverhoilu irti. Toinen ovikytkimistä taisi antaa impulssia, samoin turvavyön lukko. Lukkoa painamallahan saat ojentajan menemään heti takaisin, jos jostain syystä et vyötä itseäsi jakkaraan kiinni. Muutenhan se menee vasta tietyn ajan kuluttua.
Keltaiset eli oranssit vilkut olivat kaikissa ennen 7/93 E-faceliftiä. Sitten valkoiset.
Antennin vaihtoon apuja täältä.
Renkaat vakiossa 195/65-15, Sportlinessa nuo mainitsemasi.
1992 "vakiosoitin" oli Becker, siis lisävarusteena.
Ovikontakteja on riippuen varustelusta, muistaakseni mm. varashälyttimeen liittyen. Viisaammat täydentäkööt.
Olikohan niin että vyönojentajan ohjainlaite oli itse ojentajan yhteydessä? Tällöin takaistuin ja sivuverhoilu irti. Toinen ovikytkimistä taisi antaa impulssia, samoin turvavyön lukko. Lukkoa painamallahan saat ojentajan menemään heti takaisin, jos jostain syystä et vyötä itseäsi jakkaraan kiinni. Muutenhan se menee vasta tietyn ajan kuluttua.
Keltaiset eli oranssit vilkut olivat kaikissa ennen 7/93 E-faceliftiä. Sitten valkoiset.
Antennin vaihtoon apuja täältä.
Renkaat vakiossa 195/65-15, Sportlinessa nuo mainitsemasi.
1992 "vakiosoitin" oli Becker, siis lisävarusteena.
Ovikontakteja on riippuen varustelusta, muistaakseni mm. varashälyttimeen liittyen. Viisaammat täydentäkööt.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Itsellä kans otsikon mukainen pirssi, paitsi -91. Vänkärin puolelta ei toimi ojennin, käytin jo irti ovipahvin yms. Mutta ilmeisesti siinä oven pielessä oleva tunnistin on mykkä.
Itsellä niitä tunnistimia on 3 kappaletta, minkä kaikkien tunnistimia ne on ? Häly, turviksen ojennin ja ?
Itsellä niitä tunnistimia on 3 kappaletta, minkä kaikkien tunnistimia ne on ? Häly, turviksen ojennin ja ?
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Eikös ojentajissa ole rajakytkiminä pienet mikrokytkimet.
Pelaako ne?
Joskus on oma tehnä niin että on se ojentajan jättäny ihan suoraksi.
Sit kun sen on työntäny varovasti takaisin niin on pelannu ihan ok.
Pelaako ne?
Joskus on oma tehnä niin että on se ojentajan jättäny ihan suoraksi.
Sit kun sen on työntäny varovasti takaisin niin on pelannu ihan ok.
Viimeksi muokannut Manu300cea24, Ti 13.04.2010 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
-
- Mersumies
- Viestit: 2563
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
Tuota samaa on omassakin cupeessa tapahtunut mistä Manu300 mainitsi,
aina silloin tällöin ja tosiaan tuo pieni pukkaus autaa asiaan ja voi mennä pitkäänkin,että tekee saman tempun...
Onkos kukaan tutkaillut sitä ojentajan ohjain boxia ettei vaan olis juotos ongelmia sielläkin,on sekin vähän sellaisessa pahassa paikassa?
aina silloin tällöin ja tosiaan tuo pieni pukkaus autaa asiaan ja voi mennä pitkäänkin,että tekee saman tempun...
Onkos kukaan tutkaillut sitä ojentajan ohjain boxia ettei vaan olis juotos ongelmia sielläkin,on sekin vähän sellaisessa pahassa paikassa?
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Joo siis mullakin aivan satunnaista tämä toiminta.jaakko.putkisaari kirjoitti:Tuota samaa on omassakin cupeessa tapahtunut mistä Manu300 mainitsi,
aina silloin tällöin ja tosiaan tuo pieni pukkaus autaa asiaan ja voi mennä pitkäänkin,että tekee saman tempun...
Onkos kukaan tutkaillut sitä ojentajan ohjain boxia ettei vaan olis juotos ongelmia sielläkin,on sekin vähän sellaisessa pahassa paikassa?
Ehkä näin viiden vuoden aikana tehny sen kaksi/kolme kertaa.
Mietin lähtiskö pelaa jos yrittäsi varovasti vetää sen ojentajan pihalle?
Siis jollain tapaa opettaa ne rajat?? (liekkö ihan hullu ajatus)

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Itellä tekee kuskin puolella joskus myös näin, ja moottori jää työntämään keppiä vaan eteenpäin. Joskus ihan ajossakin lähtee itestään työntymään.Manu300cea24 kirjoitti:Eikös ojentajissa ole rajakytkiminä pienet mikrokytkimet.
Pelaako ne?
Joskus on oma tehnä niin että on se ojentajan jättäny ihan suoraksi.
Sit kun sen on työntäny varovasti takaisin niin on pelannu ihan ok.
