w203 madallus
w203 madallus
eli mistä jouset kannattaa ostaa ? laitoin 18 tuuman vanteet alle ja nyt näyttää ihan maastoautolta ! pakko sitä on tiputtaa 30-40mm vissii ihan hyvä ? eikä mitää iskareita aleta vaihtaan ! eihän ? kokemuksia faktoja neuvoja kaikki otetaan vastaan suurella mersu sydämmella
Kyllä kait 40mm madallukselle kannattaa iskarit vaihtaa. Haulla löytyy PALJON juttua noista W203 alustoista..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mulla on itellä ihan vakio-iskarit H&R -40mm jousilla, josta on rehellisesti sanottuna vedetty edestä puoli kiekkaa vielä pois, että auto tulis stäänssiin. Riippuu myös millä varustetasolla se sun auto on, että paljonko se laskee? IMO.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6001275.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6001275.jpg
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Tossa hillitty madallus S203 avandgarde, Brabus 25-30mm jousilla. En tiedä matalemmista, mutta täytyy sanoa että tuossa ajo-ominaisuudet vaan parani verrattuna vakio jousiin. Ei menny liika kovaks noilla 18" vanteillakaan.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Hillitty, tai ei, mutta toi on justiin hyvännäköinen. Ei olla menty liiallisuuksiin, eikä näytä niin väkisin tehdyltä.
Mitenkäs toi pyöräkoko vaikuttaa tohon madallukseen, jos vaikka 17 tuuman pyörillä ja haluais jotakuinkin tommosen madalluksen?
Entäs onko jollain jo kokeiltua tietoa siitä, että paljonko pitäisi vanteen ET:n olla, jotta saisi renkaan ulkoreunan lähelle lokaria.
Mitenkäs toi pyöräkoko vaikuttaa tohon madallukseen, jos vaikka 17 tuuman pyörillä ja haluais jotakuinkin tommosen madalluksen?
Entäs onko jollain jo kokeiltua tietoa siitä, että paljonko pitäisi vanteen ET:n olla, jotta saisi renkaan ulkoreunan lähelle lokaria.
Aikamme legenda takaisin F1 mersulle
Noisaa 8,5" ET35, saa olla vähemmän. Eerolla ja Anttilalla on kokemusta mikä on minimi ET mutta 30 menee vielä varmasti 8,5" vanteella. Josaki on topikki noista vanteistakin missä aika tarkkaan käyty asia läpi.Zake kirjoitti:Hillitty, tai ei, mutta toi on justiin hyvännäköinen. Ei olla menty liiallisuuksiin, eikä näytä niin väkisin tehdyltä.
Mitenkäs toi pyöräkoko vaikuttaa tohon madallukseen, jos vaikka 17 tuuman pyörillä ja haluais jotakuinkin tommosen madalluksen?
Entäs onko jollain jo kokeiltua tietoa siitä, että paljonko pitäisi vanteen ET:n olla, jotta saisi renkaan ulkoreunan lähelle lokaria.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mitäs olette mieltä tästä
Morjensta vaan foorumille. Olen jo pitkään seuraillut ja saanut hyviä vinkkejä niin webaston asennukseen kun radion vaihtoon. Kiitos siitä kaikille.
Kesäkiekot tuli siis laitettua alle ja auto näytää nyt todella ärsyttävän takapainoiselta. Talvirenkaina 225/45/17 ja siinä ei niin pistänyt silmään, mutta nyt on asialle tehtävä pikaisesti jotain.
Auto on 270CDI Elegance -02 ja alusta tietääkseni vakio.
Olen miettinyt että Weitechin 45/30 sarjan laittaisi ja ainakin aluksi vakioiskareilla. Olisiko kenelläkään parempaa suositusta?
Niin, nuo kesäpyörät on edessä 235/35/19 ja 8,5 tuumaa leveet vanteet.
Takana 265/30/19 ja 9,5 leveet vanteet. ET on 30 molemmissa. Ainakin toistaiseksi mahtuu hyvin pyöriin
Muista mitä olen miettinyt niin H&R 40/40, mutta siitä on paljon juttua ettei saa vaateriin mitenkään. Eibachin 30/30 on kans kehuttu hyväksi mutta ei varmaan riitä tuohon keulan laskuun.
Kommentteja?
Kesäkiekot tuli siis laitettua alle ja auto näytää nyt todella ärsyttävän takapainoiselta. Talvirenkaina 225/45/17 ja siinä ei niin pistänyt silmään, mutta nyt on asialle tehtävä pikaisesti jotain.
Auto on 270CDI Elegance -02 ja alusta tietääkseni vakio.
Olen miettinyt että Weitechin 45/30 sarjan laittaisi ja ainakin aluksi vakioiskareilla. Olisiko kenelläkään parempaa suositusta?
Niin, nuo kesäpyörät on edessä 235/35/19 ja 8,5 tuumaa leveet vanteet.
Takana 265/30/19 ja 9,5 leveet vanteet. ET on 30 molemmissa. Ainakin toistaiseksi mahtuu hyvin pyöriin
Muista mitä olen miettinyt niin H&R 40/40, mutta siitä on paljon juttua ettei saa vaateriin mitenkään. Eibachin 30/30 on kans kehuttu hyväksi mutta ei varmaan riitä tuohon keulan laskuun.
Kommentteja?
- timbeniiranen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Mitäs olette mieltä tästä
itelläni on juurikin tuo weitecin 45/30 sarja ja on todella hyvä eikä ole pintakova isommallakaan vanteella.. itellä joka nurkassa 235.35.19 ja todella hyvä ajaa.. ja tippuu sopivasti että perä ja keula jää samalla tasolle (itellä kontissa pari pikku supparia ja kotelo 87kg)..ylisuuta kirjoitti:Morjensta vaan foorumille. Olen jo pitkään seuraillut ja saanut hyviä vinkkejä niin webaston asennukseen kun radion vaihtoon. Kiitos siitä kaikille.
Kesäkiekot tuli siis laitettua alle ja auto näytää nyt todella ärsyttävän takapainoiselta. Talvirenkaina 225/45/17 ja siinä ei niin pistänyt silmään, mutta nyt on asialle tehtävä pikaisesti jotain.
Auto on 270CDI Elegance -02 ja alusta tietääkseni vakio.
Olen miettinyt että Weitechin 45/30 sarjan laittaisi ja ainakin aluksi vakioiskareilla. Olisiko kenelläkään parempaa suositusta?
Niin, nuo kesäpyörät on edessä 235/35/19 ja 8,5 tuumaa leveet vanteet.
Takana 265/30/19 ja 9,5 leveet vanteet. ET on 30 molemmissa. Ainakin toistaiseksi mahtuu hyvin pyöriin
Muista mitä olen miettinyt niin H&R 40/40, mutta siitä on paljon juttua ettei saa vaateriin mitenkään. Eibachin 30/30 on kans kehuttu hyväksi mutta ei varmaan riitä tuohon keulan laskuun.
itelläni on juurikin tuo weitecin 45/30 sarja ja on todella hyvä eikä ole pintakova isommallakaan vanteella.. itellä joka nurkassa 235.35.19 ja todella hyvä ajaa.. ja tippuu sopivasti että perä ja keul ajää samalla tasolle (itellä kontissa pari pikku supparia ja kotelo 87kg)..
Kommentteja?
Golf-kärry
w203 200cdi -03
w203 200cdi -03
- timbeniiranen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
ota tuollanen weitecin sarja ni tippuu sopivasti.. elikkä kyseessä on se että peräpää olis oltava pikkusen keulaa korkeammalla koska kun kyytiin tulee painoa ni auto olisi tasapainoisen näköinen eli perä ei ryystäisi maata vaan auto kulkisi suorassa.. itse pidän sitä enempi ulkonäkö kysymyksenä. toki onhan auto parempi ajaa kun keula pikkusen matalammalla ku perä..isokoo kirjoitti:joo hyvää läppää ja neuvoo ja hienoja kuvia myös ! se on vielä vähä epäselvää että jos ja kun madaltaa niin olisko se sitte se 40mm taka JA etupää ?? vai mitä nää puheet on että etupäätä vähemmän/enemmän ku takapäätä ? hä ? onko sillä muka jotai välii siis ajettavuudes.. vai enemmä näkö hommaa ?
Golf-kärry
w203 200cdi -03
w203 200cdi -03
ennen oli tuommone.. siis -40/-40 alustal..
varmasti auto istuu stanssissa, mut näyttäis et keula olis korkeella, ja varsinki ku taakse tulee lisää painoo, auto näyttää keulivan.. kaaret kun ovat erimuotoset takana ja eessä..
tarvii laittaa uus kuva katkasun jälk kunhan saan otettua..
kyl sielt vähä enemmä ku puol kiekkaa lähti =) toivottavasti ei oo liikaa, kunhan asettuu, nyt näyttää viel toistaseks hyvältä..
harmittaa jälkikäteen ku en sitä säädettävää alustaa ostanu heti suorilta!!
varmasti auto istuu stanssissa, mut näyttäis et keula olis korkeella, ja varsinki ku taakse tulee lisää painoo, auto näyttää keulivan.. kaaret kun ovat erimuotoset takana ja eessä..
tarvii laittaa uus kuva katkasun jälk kunhan saan otettua..
kyl sielt vähä enemmä ku puol kiekkaa lähti =) toivottavasti ei oo liikaa, kunhan asettuu, nyt näyttää viel toistaseks hyvältä..
harmittaa jälkikäteen ku en sitä säädettävää alustaa ostanu heti suorilta!!
Nyt on sitten alla H&R 40/40 sarja ja takana nelosen kumit.
Lopputulos on aika just se mitä hain. Suurempi madallus näyttäs liian tuningilta mun silmään ja vanteen reiuna seuraa lokasuojan kaarta samassa linjassa molemmissa päissä.
Tässä pari kuvatusta. Keleistä johtuen auto vieläkin pesemättä, pahoittelen
Ja mun makuun tuo H&R sarja ei todellakaan ole liian pintakova, mutta nämähän on tottumiskysymyksia. Ei mulla oo koskaan ollu ranskalaista autoakaan
Lopputulos on aika just se mitä hain. Suurempi madallus näyttäs liian tuningilta mun silmään ja vanteen reiuna seuraa lokasuojan kaarta samassa linjassa molemmissa päissä.
Tässä pari kuvatusta. Keleistä johtuen auto vieläkin pesemättä, pahoittelen
Ja mun makuun tuo H&R sarja ei todellakaan ole liian pintakova, mutta nämähän on tottumiskysymyksia. Ei mulla oo koskaan ollu ranskalaista autoakaan
Hyvä tuli Ylisuuta! Myyppä nuo vanteet sopivasti mulle ja osta itselle uudet
Mikäs on vanteiden ET? Tulisko/mahtusko takavanne vielä sen 5-10mm ulommas?
EDIT: Näköjään 30ET ja ei varmaa hirveenä jää tilaa?
Mikäs on vanteiden ET? Tulisko/mahtusko takavanne vielä sen 5-10mm ulommas?
EDIT: Näköjään 30ET ja ei varmaa hirveenä jää tilaa?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
ylisuuta: ÄLÄ SITTEN MYY
Uudet vanteet on "hommattu" ja saan ens viikola. (on muuten aika just saman näköset kun sun vanteet, onko nuo mesh inox:it?)
Kertokaapas viisaamat ketkä olette värkänneet näiden isompien vanteiden kanssa mitkä renkaat hommaan ja minkä kokoisina.
Mistä hommaan renkaat? Vanteiksi tulee Vertini rivierat.
Eteen 19" x 8,5 ET35 (lip 60mm)
Taakse 19" x 9,5 ET35 (lip 90mm)
Uudet vanteet on "hommattu" ja saan ens viikola. (on muuten aika just saman näköset kun sun vanteet, onko nuo mesh inox:it?)
Kertokaapas viisaamat ketkä olette värkänneet näiden isompien vanteiden kanssa mitkä renkaat hommaan ja minkä kokoisina.
Mistä hommaan renkaat? Vanteiksi tulee Vertini rivierat.
Eteen 19" x 8,5 ET35 (lip 60mm)
Taakse 19" x 9,5 ET35 (lip 90mm)
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Vanne ja väli spacerin kanssa
-Niko
Vanne ja väli spacerin kanssa
-Niko
simppa80 kirjoitti:ylisuuta: ÄLÄ SITTEN MYY
Uudet vanteet on "hommattu" ja saan ens viikola. (on muuten aika just saman näköset kun sun vanteet, onko nuo mesh inox:it?)
Kertokaapas viisaamat ketkä olette värkänneet näiden isompien vanteiden kanssa mitkä renkaat hommaan ja minkä kokoisina.
Mistä hommaan renkaat? Vanteiksi tulee Vertini rivierat.
Eteen 19" x 8,5 ET35 (lip 60mm)
Taakse 19" x 9,5 ET35 (lip 90mm)
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
Ex:S124 E300 TDT '93
Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Mistä hommasit 5 mm spacerit? Mietin että jos hifstelis ja ottais yhtä ulos kun ylisuutalla nuo vanteet..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ongelmahan ei missään nimessä ole tuo ulkoreuna, vaan puolien ja satulan kohdalla oleva tila. Alkuperäinen AMG:n vannehan ainakin mulla oli muistaakseni 17x7,5 ja ET37, talvivanne oli 17x8 ET35 moleempien kanssa satulat mahtuu. Tuo sinun 8,5 ET35 taitaa ulkoreunaltaan tulla suurinpiirtein samoille kohdin kuin mun vanteet nyt noilla spacereilla levitettynä.simppa80 kirjoitti:Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
Mistä hommasit 5 mm spacerit? Mietin että jos hifstelis ja ottais yhtä ulos kun ylisuutalla nuo vanteet..
Spacerit on BBS:n omat.
-Niko
C270T CDI Avantgarde '02, 911 Carrera '84
Ex:S124 E300 TDT '93
Ex:S124 E300 TDT '93
3mm tulee ulos, sisään menee 9mm syvemmällesimppa80 kirjoitti:Uskon että menee. Montakos milliä tuo 8,5 ET35 tulee ulommas kuin 8 ET32. Jossaki on ne taulukot. Sullahan on nyt niinku 8 ja ET 27.nniemi kirjoitti:Mahtaako mennä etujarrujen kanssa? Omat BBS CKII Airit on aikalailla samanmuotoisen näköiset. Edessä 8*18 ET32 ja piti laittaa vielä 5mm spaceri.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Tarkennatko vielä mitä tämä tarkoitti? Onko tässä nyt riski että nuo ei mahtuis ilman spacereita?nj^ kirjoitti: 3mm tulee ulos, sisään menee 9mm syvemmälle
EDIT: Tarkoittiko tämä että tuo mun jää 6mm syvemmälle? Eli ei mahdu?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ei, se tarkoitti että vanne tulee 3mm enemmän ulos ja 9mm enemmän sisään Katos kun vanteen leveys kasvaa, mutta et ei kasva yhtä paljoa..
Tuolla noita voi vertailla -> http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp
edit: Ja on nuo ylisuun vanteet Inter Actionin Mesh II Inoxit Itsellä samalaiset tulossa väliaikaisesti alle, mutta tenavaan ei viitti noin isoja rattaita laittaa, niin tulee vaan 7.5x17 ja päälle 205/40/17 nankangit.
Tuolla noita voi vertailla -> http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp
edit: Ja on nuo ylisuun vanteet Inter Actionin Mesh II Inoxit Itsellä samalaiset tulossa väliaikaisesti alle, mutta tenavaan ei viitti noin isoja rattaita laittaa, niin tulee vaan 7.5x17 ja päälle 205/40/17 nankangit.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Ok. Eli jääkö mun vanne 1mm syvemmälle ja on näin 1mm lähempänä satulaa? Nippa nappa mahtuu toivottavasti!nj^ kirjoitti:Ei, se tarkoitti että vanne tulee 3mm enemmän ulos ja 9mm enemmän sisään Katos kun vanteen leveys kasvaa, mutta et ei kasva yhtä paljoa..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03