Mulla on ollu kyseinen auto seisomassa viisi vuotta. Nyt olen suunnitellu laittaa siihen 300 dieselin ja automaatin. Tekniikka on jo käynyt konehuoneessa ja on otettu koelenkitkin "viidakkotiellä"

Täytyskö vaihtaa jouset ja jarrut eteen (auto rekistöröity 6henkelle). Mulla olis W123 korin osia tarjolla, sopisko ne W115? Takatuki varret on kans mätiä, ne kai sopis123.sesta
Pohja on muuten hiekkapuhallettu ja maalattu pohjamaalilla viikko sitten, takakelkka oli irti. Pieniä reikiä on siälä sun täälä, helmat täytys vaihtaa samaten sisäpuolen helmat. Onko kellään kokemusta tommosesta hommasta. (minkälaisia tukia tarvis hitsata? poistaako sisä ja ulkopuolen kerralla, vai kuinka pitäs toimia?) Hitsaukasen jälkeen se on menossa viä hiekkapuhallukseen takasin, etupääkin purettuna, toivotaan ettei löytys lisää reikiä

Tällä hetkellä on kiinni etulokarit, etu-ja takalasit, konepelti, takaluukunkansi, takavalot, jarrutehostin ja se etukelkka ohjaustehostimineen. Ulkopuolta autoa ei ole tarkotus nyt maalata.
Mistäs sais kumitulppia konehuoneen läpivienteihin
Kiitokset etukäteen vastauksista.
kyllä mersumies pitää olla, vaikkei olis mersuakaan.