SEC-maski 190:seen
SEC-maski 190:seen
Kertokaa viisaammat ja projektin tehneet et onko kuinka kamala urakka...?!Mistä vuosimalleista sopii helpoiten,onko eroja...?! Kuulin et tarttis ainakin lyhentää 5 senttiä johonkin suuntaa...?!
Älä nyt!
Lueppas juttua kun Kinnunen etsii maskia keulaan lentäneen Titityyn takia.
Osia vaikea löytää ja kallista lystiä saada sumuvalot piiloon.
Tietysti asiasta on monta mielipidettä ja makua ja taiteilija voi itse päättää.
Itse tekisin ennemmin risteytyksen 202:n konepellistä 201:n keulaan.
On vähän erikoisempi ja modernimpi malli ja saksassa hyvinkin suosittua.
Lueppas juttua kun Kinnunen etsii maskia keulaan lentäneen Titityyn takia.
Osia vaikea löytää ja kallista lystiä saada sumuvalot piiloon.
Tietysti asiasta on monta mielipidettä ja makua ja taiteilija voi itse päättää.
Itse tekisin ennemmin risteytyksen 202:n konepellistä 201:n keulaan.
On vähän erikoisempi ja modernimpi malli ja saksassa hyvinkin suosittua.
Joku mersupurkaamo??
Eiköhän sen pellin saa tehtyä yhtä hyvin kuin SEC- virityksenkin (sori).Jarno kirjoitti:
Tiiäks hommasta sen enempää,kuinka hirvee homma on saada katseen kestäväks tuo pelti muokkauksen jälkeen...?! Saaks kysyä mistä oot noi takavalojen kuoret oot hankkinu...? Onko ne lailliset,katsastusta ajatellen...
Takavalot ei ole kuoret vaan koko valot.
Autovaruste.net , hinta n.200€ ja toimitusaika muutamia kuukausia.
Joku mersupurkaamo??
Joo ei tässä itellä mitään, v*******a vaan aika paljon.. eipä siinä ollu paljo mitään tehtävissä, poro vaan hyppäsi kuin tyhjästä eteen..epk kirjoitti:
, kyllä elämä potkii taas .... mites ukko , kunnossa ?
ei se nyt ihan niin huonoon kuntoon mennyt...ei oikeastaan muuta ku konepelti, valot ja vilkut. Laitan kohta kuvia.Jos menee lunastettavaksi, voin ostaa takavalot pois
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Täällä Suomussalmella..Kajaanin ja Kuusamon välissä. Joo ei kai tässä muuta ku tilata hinausauto ja Veholle viedä korjattavaksi. Harmi vaan kun tuo SEC-pelti (kyllä se vaan on niin hienoraul kirjoitti:Harmillista tosiaan...
Missäspäin se Kinnunen kruisailee kun porot silmille hyppii?
Auto kuntoon vaan ja taas elämä hymyilee..

Mitä luulette, viitsisikö edes vihjaista, että jos mitenkään ois mahdollista C-sarjalaisen konepelti laittaa? Taitaisivat nauraa vain Veholla jos ehdotan...

-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Kyllähän heidän täytyy kuunnella sinuakin ja eihän sitä turhaa vakuutuksiakaan maksella eli jos niillä ei ole pahaa hinta eroa ja sen saa istutettua helposti paikalleen ni en mä usko et se mikään ongelma on. ja antaa ukkoloitten nauraa.raul kirjoitti:Mitä luulette, viitsisikö edes vihjaista, että jos mitenkään ois mahdollista C-sarjalaisen konepelti laittaa? Taitaisivat nauraa vain Veholla jos ehdotan...
Se onkin Kajaanin ainoa kolaripaja, jossa työn jälki on hyvää.Kinnunen kirjoitti:Joo eilen hinausauto kävi viemässä sen Hartikaiselle.agip kirjoitti: Kinnunen?: Hartikaiselleko olet viemässä oiottavaksi?
Entisiä työkavereita....
Ei varmasti kannata ehotella 202:n keulantekoa, mutta vaadi kuitenki SEC-pelti tilallekin.

Joku mersupurkaamo??
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Taitaapa olla aika hyödytöntä vaatia, kun eihän niitä SEC-keuloja olla koskaan valmistettu virallisesti 190:een...ne on jossain tuningpajalla värkättyjä. Tuo minunkin entinen pelti on Lieksassa jossain pajalla valmistettu.agip kirjoitti:mutta vaadi kuitenki SEC-pelti tilallekin.
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
No sittenhän se on sama kysäistä 202-modifikaatiotakinKinnunen kirjoitti:Taitaapa olla aika hyödytöntä vaatia, kun eihän niitä SEC-keuloja olla koskaan valmistettu virallisesti 190:een...ne on jossain tuningpajalla värkättyjä. Tuo minunkin entinen pelti on Lieksassa jossain pajalla valmistettu.agip kirjoitti:mutta vaadi kuitenki SEC-pelti tilallekin.

Siellä saattaa olla jotain B-osaakin käytettävissä
201:n osat on evakoitu sieltä pajasta

Joku mersupurkaamo??