Ongelmana on radion (alkuperäinen) huono kuuluvuus. Huononee heti kun kaupunki jää taakse. Maaseudulla lähinnä rätinää. Myös keskuslukituksen kauko-ohjaimen kantama on todella pieni, vain n. yksi metri. Avain on suunnattava taustapeiliin, jossa vastaanotin ohjekirjan mukaan on. Nyt on alkanut tuntumaan että nämä asiat liittyvät toisiinsa. Kulkeeko kauko-ohjaimen singnaali antennisysteemin kautta, ja kun antennivahvistin on ilmeisesti rikki, vaikuttaa se radion lisäksi keskuslukituksen ohjaimen kantamaan? Auto on 280 S vm -95. Tilanne on ollut sama niin kauan kun auto on minulla ollut eli vuodesta 2003, eli hitaasti sytyttää kuskillakin...
Mistähän tuo antennivahvistin löytyy?
W140 antennivahvistin, missä?
W140 antennivahvistin, missä?
MB 280 S vm-95
MB 220 CDI vm-04
MB 220 CDI vm-04
En tiedä onko ongelma jo selvinnyt, mutta ainakin mulla on 97-mallissa infrapunalla toimiva kaukosäätö, joka vaatii tosiaan taustapeiliin osoittamisen. Ei ole niin hyvä kuin radiotoiminen.
Mulla oli kans ongelmaa radion kuuluvuuden kanssa. Ainakin tuon ikäisessä antenni on takapuskurissa kuskin puolella. Mulla syynä oli antennin virtajohdon irtoaminen, sen kun laittoi takaisin alkoi radio kuulumaan täydellisesti. Liitin löytyy kun ottaa vasemman takavalon verhoilun pois ja siitä alta mustan kiinnitysnastan. Verhoilua raottamalla näkee vasemmassa kyljessä läpivientikumin josta virtajohto menee takapuskurin vasemman sivun alle, siinä vieressä on liitin.
Mulla oli kans ongelmaa radion kuuluvuuden kanssa. Ainakin tuon ikäisessä antenni on takapuskurissa kuskin puolella. Mulla syynä oli antennin virtajohdon irtoaminen, sen kun laittoi takaisin alkoi radio kuulumaan täydellisesti. Liitin löytyy kun ottaa vasemman takavalon verhoilun pois ja siitä alta mustan kiinnitysnastan. Verhoilua raottamalla näkee vasemmassa kyljessä läpivientikumin josta virtajohto menee takapuskurin vasemman sivun alle, siinä vieressä on liitin.