Se on Wanhan liiton viimeinen turbokone. Alhaalla ei ole juurikaan vääntöä, turbo herää jossain 2500 kierroksen paikkeilla ja sit mennään Rakennettuahan noita saa, ja aika paljon niistä on kiusattu...
Ei se nyt ihan hengetön sentään ole alhaalla, onhan täysi 280 Nm vääntö käytettävissä jo 1800 rpm lähtien. Ei toki samanlaista "repivyyttä" ole kuin uusissa vnt-ahtimin varustetuissa suoraruiskudieseleissä, mutta vaivatonta "käyttövoimaa" kuitenkin.
Sitä CDi:tä vasten mä tietysti vertasin, sekun kai kuitenkin asettaa jonkun nykystandardin väännön suhteen. Ollut kuitenkin markkinoilla jo yli kymmenen vuotta noi suoraruiskutkin.
Mutta jottei jäis epäselväksi niin itellä on C250TD, OM605.960 koneella. Ja olen siihen tosi tyytyväinen, varsinkin kestävyyden suhteen. Pesee CDi:t mennen tullen siinä kohtaa, mutta sitähän tässä ei kysytty
Onko teillä tietoa että jos sen lastuttaa niin kuinka paljon se piristyy tehot pitäis nousta 179heppaan ja vääntö yli 300Nm.Ja tekeekö se koneen kestävyydelle hyvää?