124 300-24v sammuu lämpimänä
- der Panzerwagen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ti 08.12.2009 08:27
124 300-24v sammuu lämpimänä
eli tälläinen ongelma ilmeni termostaatin vaihdon jälkeen. Kun lämmöt nousevat n. 85 asteeseen, auto sammuu ilman mitään ennakko-oireita (rikkinäisellä termostaatilla toimi moitteetta, koska lämpö pysyi alle 70 asteen). Starttausyritys ei anna minkäänlaista lupausta.
Sitten kun kone on vähän aikaa jäähtynyt ts. lämmöt laskeneet alle 80 asteen, käynnistyy taas normaalisti ja toimii kunnes lämmöt taas nousevat.
Auto käynnistyy hyvin ja tuntuu toimivan ihan normaalisti ennen sammumista.
Uusin pahasti hapettuneen virranjakajan kannen, tällä ei ollut vaikutusta vikaan. Pyörijä jäi vielä vaihtamatta, koska kuusiokoloavain alkoi pyöriä yhdessä ruuvissa.
Olisiko kenellään ehdotusta mistä vikaa voisi lähteä etsimään?
Sitten kun kone on vähän aikaa jäähtynyt ts. lämmöt laskeneet alle 80 asteen, käynnistyy taas normaalisti ja toimii kunnes lämmöt taas nousevat.
Auto käynnistyy hyvin ja tuntuu toimivan ihan normaalisti ennen sammumista.
Uusin pahasti hapettuneen virranjakajan kannen, tällä ei ollut vaikutusta vikaan. Pyörijä jäi vielä vaihtamatta, koska kuusiokoloavain alkoi pyöriä yhdessä ruuvissa.
Olisiko kenellään ehdotusta mistä vikaa voisi lähteä etsimään?
- der Panzerwagen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ti 08.12.2009 08:27
Lämpö anturi on syl.kannen etupäässä muissa m-koneissa mutta nyt en tiedä kun 24-venanen missä kohdin se ois.Muissa koneissa puöreä liitin ja samassa kaksi napaa.
Ois paras jos joku muu esim. Sergey varmistais asian.
Tuo naksaus ei tule flektiltä mutta kun lämpötila nousee sen 80astetta
kuuluu sieltä se ääni .
Tähänkään en osaa vastata mutta muisti kuva on selvä moisesta.
Odotamme vain tietäjää joka kertoo.
Ois paras jos joku muu esim. Sergey varmistais asian.
Tuo naksaus ei tule flektiltä mutta kun lämpötila nousee sen 80astetta
kuuluu sieltä se ääni .
Tähänkään en osaa vastata mutta muisti kuva on selvä moisesta.
Odotamme vain tietäjää joka kertoo.