H4 bi-xenon jälkiasennussarjan asennus?
H4 bi-xenon jälkiasennussarjan asennus?
Kuinka tuo asennus menee kun sarjassa on 2 ballastia ja 2 poltinta eikä ollenkaan ohjainboksia. Eli miten nuo johdot kytketään kun siinä kummallekin ballastille menee kaksi johtoa, musta ja punainen?
M-B V 250 cdi 2014
M-B S213 E220d 4matic 2017
M-B S213 E220d 4matic 2017
Minulla on bi-xenon-sarja joka on kahdella ballastilla eli polttimon päällä liikkuu kauha joka vaihtaa lähivalot <-> kaukovalot.
Sarjassa on rele jolle tulee punaiseen johtoon virta suoraan akusta, mustaan johtoon maadoitus ja H4-pistoke jolla tulee herätteet valonvaihtoa varten.
Ellei sarjassasi ole kuin kaksi johtoa / ballasti ei se mielestäni voi mitenkään toimia ?
Olisiko laittaa kuvaa sarjasta ?
Sarjassa on rele jolle tulee punaiseen johtoon virta suoraan akusta, mustaan johtoon maadoitus ja H4-pistoke jolla tulee herätteet valonvaihtoa varten.
Ellei sarjassasi ole kuin kaksi johtoa / ballasti ei se mielestäni voi mitenkään toimia ?
Olisiko laittaa kuvaa sarjasta ?
wiimax.fi
juu ei se varmaan muuta tarvikkaan mutta silloin sulla ei tosiaan ole kuin lyhyet xenonit ja vain ja ainoastaan lyhyetJere Koivunen kirjoitti:Tuossa selvitys jonka myyjä lähetti:
mitä ihmeen ohjainboxia tarkoitat? asensin omaan autoon ja ei todellakaan tule mitään muuta kuin virta akulta ja toiselta vanhalta polttimokannasta. molemmille polttimoille on omat ballasterit mukana.
EHKÄ VIELÄ PIKKUISEN LISÄÄ.......
w124 300tdt -91
w124 300tdt -91
No tätähän minäkin meinasin, saatana kun ihmiset kusettaa tietämättömyyttään tai sitten ihan tietoisesti.nasu kirjoitti:juu ei se varmaan muuta tarvikkaan mutta silloin sulla ei tosiaan ole kuin lyhyet xenonit ja vain ja ainoastaan lyhyetJere Koivunen kirjoitti:Tuossa selvitys jonka myyjä lähetti:
mitä ihmeen ohjainboxia tarkoitat? asensin omaan autoon ja ei todellakaan tule mitään muuta kuin virta akulta ja toiselta vanhalta polttimokannasta. molemmille polttimoille on omat ballasterit mukana.
M-B V 250 cdi 2014
M-B S213 E220d 4matic 2017
M-B S213 E220d 4matic 2017
BTriker kirjoitti:Omaan harrastepeliin laitoin h4 bixenonit, jossa vain ballastit, eikä mitään erillistä ohjainboksia. Kyseessä magneetilla edestakaisin liikkuva polttimo, jossa xenonit on lyhyille ja pitkille.
Onko valoteho alkuperäisiin verrattuna kuin paljon parempi?
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Minkä merkkiset laitoit?BTriker kirjoitti:Onko valoteho alkuperäisiin verrattuna kuin paljon parempi?
Kyllähän ne huomattavasti paremmin näyttää, kuin halogenit. Hajavaloahan sitä tuppaa olemaan noilla xenoneilla, kun nakataan tavan halogen-umpioon, mutta säätää vähän alemmaksi näyttämään. Motukkaan laitoin kiinni nuo xenonit.
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Enpä merkistä tiedä, kun oli mersussa paikallaan ostettaessa ja siitä nyppäsin ne irti ja laitoin halogeenit tilalle, kun toinen ballasti pimeni. Motukkaan ei tarvii kun yhden polttimon ja ballastin ja nyt on yksi polttimo varalla. Hyvät ne kyllä on ja joskus jotkut 6000k:n xenonit voisi hommata mersuunkin.Minkä merkkiset laitoit?