Onkos kellään kokemusta ABC alustaisen auton madaltamisesta, miten se onnistuisi?
Kleeman ilmeisesti myy jotain boksia tuohon, mutta maksaa maltaita ja alusta jäykistyy samalla. Madallus tulisi siis tehdä niin, että korkeussäätö toimii edelleen.
Osaako kukaan sanoa, tulisiko ABC alustaisen auton madaltua sport näppäintä painamalla? Minulla pysyy sport ja normaaliasennossa alustan korkeus samana, ainoastaan normaalista korkeammaksi tai vielä korkeammaksi onnistuu nappia painamalla. Ihmetyttää muutenkin, miksi korkeussäädettävän alustan alin asetus on vielä ns urheilullisessa autossa niin horokki. Airmaticissa ainakin CLS:ssä sport asennossa tuo oli oli ihan riittävän matala.
ABC -alustan madallus
ABC -alustan madallus
--------------------------------------------------
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
MB SL 500 -04
ex CLK 240, CLS 500, BMW E46 330 Cia Cab ja 328 Ci, CLK 200, SLK 230K, 2x BMW E34, E36 ja muita kiikuttimia, mitä autoiksi ei voi sanoa..
En ole huomannut että paikallaan ollessa menisi matalemmalle sport-napista. Ajossa heiluminen on vähäisempää sport-asennossa. Muistelen että kovemmassa vauhdissa sport-asennossa menisi alemmas kuin comfort.
Airmatic tosiaan toimii eri tavalla.
Airmatic tosiaan toimii eri tavalla.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Mulla olis yksi uusi carlssonin madallus boksi jouten. Pystyt säätään korkeuden 5-40mm alemmas ja keulan/perän erikseen. Eikä se vaikuta auton jäykkyyteen mitenkään.'
E320 ,C 250 Turbo
Entiset: 250D -89, E420 -93, E500 -95, E290TD 98, C43AMG -99, C32AMG -04, CL600 Carlsson -02 +kaiiki muut mersut mitä on ollu
Entiset: 250D -89, E420 -93, E500 -95, E290TD 98, C43AMG -99, C32AMG -04, CL600 Carlsson -02 +kaiiki muut mersut mitä on ollu
Re: ABC -alustan madallus
Ongelma, toinen taka-anturi näyttää aika tavalla pienempiä voltteja kuin toinen, tästä johtuen ei pysty tallentaa alemmas. Auto silti tasan vaikka näin on. Muutakuin pikkasen siirtää toista taka-anturia jotta voltit saa hyväksyttävään asenteen vai onko jostain muusta kyse?