Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tuommonen AMG spoikka on kyllä mun mielestä parasta antia mitä 124:n perspäähän voi laittaa. Taitavat olla aika harvinaisia suomessa? En ite o nähny ku yhen, ja sekin on kaverin mutsin 200 D:ssä
Atzo kirjoitti:Tuommonen AMG spoikka on kyllä mun mielestä parasta antia mitä 124:n perspäähän voi laittaa.
Toi todellakin on ainut spoikka jonka voisin laittaa omaan autooni! Jos jollakin on ylimääräinen niin olen valmis ostamaan sen pois! Mistähän tommosen sais?
Nyt menee pahasti OT:ksi, mutta onko kukaan tehnyt tuota E look takaluukkua esim Hellan välipanelista modifioimalla? Olisi vähemmän maalattavaa ja tulisi halvemmaksi kuin E luukku.
Ei kyllä, ei, ei... Mielestäni tulee sanoa ehdoton ei ässän raiskaamisella kaiken maailman spoilerivirityksin (oli se sitten tuollainen ilmanohjain tai ei). Nojoo, mielestäni Mersut (erityisesti hieman kypsemmät mallit) ovat parhaimman näköisiä alkuperäisessä kuosissaan. W124 & W201 -tunarointi vielä menee, mutta ei sen suurempi/vanhempi malli.
Mielipiteitähän on tunnetusti yhtä paljon kuin perseenreikiä, jokaisella omansa - tässä oli minun (kumpaakohan tarkoitin )