Taloon tuli otsikon mukainen laite, 250tkm ajettu vm 89 (90 tehtaan vuosimallia).
Jos ja kun joskus alkaa koneeseen lisään jerkkua laittamaan (tavoite alkuunsa ~250), niin mikä turbo? löytyykö jotain sopivaa joka menee suoraan vakiopakosarjaan, vai ostaako suosiolla paremman pakosarjan?
Imusarja, onko vakiona hyvä, vai pitääkö sekin vaihtaa? Mynapumppu tietenkin pitää jossain vaiheessa hommata.
Ja sitten voiman siirrosta: autossa tällä hetkellä 5v manumaali loota, mutta tilalle ajattelin getrakkia, mikä kytkin? kestääkö vakio perä vai pitääkö hommata joku kestävämpi? Autossa on tällä hetkellä ASD perä (mikä välitys?), joka kuitenkin kolisee kun kaasun päästää.. Osaisiko joku sanoa mikä vika? rättinivelet?
Jos joku vastaa moiseen kysymysryppääseen vastata, niin kiitän ja kumarran!
Lisäyksenä vielä, ahdin saisi herätä jo 2500-3000 kierroksen kohdilla, ja huipputeho ei mieluiten saisi olla tuolla 5500rpm. Nyt haetaan kiihtyvyyttä enemmän kuin huippunopeutta.
Kiitän ja kumarran näin etukäteen

ps. Kuvia laitan joskus kun jaksaa (== on selvänä ja on kunnon kamera)
pps. Tiedän että aiheesat löytyy aikaisempia threadeja, mutta kovin on nihkeästi tietoa niissä

