Mesedesi kirjoitti:joop79 kirjoitti:Näin tuossa erikoisilla varusteilla oleva w115:sen.
-Tasonsäätö
-Sähkökattoluukku
-Ohjaustehostin
-Keskuslukko
Niin ja auto oli 240D 3.0
No on nuo aika harvinaisia herkkuja ymmärtääkseni W115 korissa. Yhden sähkökatolla olevan olen nähnyt, mutta en muista nähneeni yhtään tasonsäädöllistä.
joop79 kirjoitti:
Ei taida olla aivan normi varuste tuo tasonsäätö? Onkos se samanlainen ko w123 farmarissa? Minkälainen tasonsäätö systeemi on ollut S-korisissa? Ilmajouset vai hydraulinen?
W100 ja W109 korisissa on ilmalla toimiva jousitus...(Pitikös tähän mainita vielä, että koskee V8 malleja...)
W116 korin 450SEL6,9:ssä on hydropneumaattinen jousitus vakiona ja W126 korisissa se on lisävarusteena. W140 600SE/SEL malleissa on vakiona taka-akselin hydraulinen jousitus, mutta mahdollista saada myös etuakselistoon.
W201 korin EVO:issa taisi kanssa olla hydraulijousitus joka nurkassa, jos oikein muistan.
S124 farmareissa on tasonsäätö takana, kuten myös S123 malleissa myös.
Eikös myös W114/115 ja 123 Langeissa ole perän tasonsäätö vakiona, näin oon ainakin ymmärtänyt.
C126 korissa 560SEC kanssa käsittääkseni vakiona tasonsäädöllä , omassa ainakin on, eikä oo listattuna optioissa.
Aapo.T kirjoitti:
Sähkökatto tuskin kovin harvinainen maailmalla. Mutta penkinlämmittimet näin tossa maanantaina yhdessä petrin pystärissä. (yes, oranssit katkaisimet)
Juu,penkinlämmittimet löytyy W115 200 -75, tuotu Saksasta joskus -80 luvulla
Mesedesi kirjoitti:Täällä Kuopiossa pörrää sellanen dunkelblau 240 3.0 automaatti, jossa on lampunpesurit ja ööh...olikohan yksi vai kaksi istuinlämmitintä.
En sitten tiedä niistä näkymättömistä varusteista...
Mulla on myös yhessä 220D pystärissä lampunpesurit, valitettavasti joku katkassu akselit lokasuojan tasosta, toinen moottoreista jopa toimii vielä. Samaisessa yksilössä myös sähköinen pissapoika, liittyykö sitten noihin lampunpesureihin. Niin ja onhan siinä vielä keskuslukituskin. Kyseinen yksilö on kulkeutunu tänne joskus länsinaapurista.