5-v. Getrag 260 - onko otettava talteen?
5-v. Getrag 260 - onko otettava talteen?
Tuossa yhdessä BMW:ssä on Getrag 260 -vaihteisto. Ilmeisesti samaa peruslootaa on käytetty MB:ssä (numero?), mutta se ei mene suoraan, kun kytkinkello on kiinteä.
Mutta kannattaako ottaa talteen silti? Onko esimerkiksi vastaavaa Mersun laatikkoa saatavilla paljolti viallisena, jolloin siitä voisi sitten ottaa kuoret ja kytkinkellon ja laittaa BMW:n romut sisään? Ja nyt puhutaan siis startti oikealla -mallista, eli M180, M110, M123 jne.
-Daaz
Mutta kannattaako ottaa talteen silti? Onko esimerkiksi vastaavaa Mersun laatikkoa saatavilla paljolti viallisena, jolloin siitä voisi sitten ottaa kuoret ja kytkinkellon ja laittaa BMW:n romut sisään? Ja nyt puhutaan siis startti oikealla -mallista, eli M180, M110, M123 jne.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
Noh, ei mua niin raha kiinnosta , vaan enemmän sen käyttö vanhan Mersun koneen kanssa.
Mutta ei taida olla olemassa vanhaa Mersu-versiota, kun tuota 260:tä on tehty 1984–2005.
-Daaz
Mutta ei taida olla olemassa vanhaa Mersu-versiota, kun tuota 260:tä on tehty 1984–2005.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: 5-v. Getrag 260 - onko otettava talteen?
Kummalta puolelta katsottun, onko siis startti pelkääjän puolella vai kuskin?Daaz kirjoitti: Ja nyt puhutaan siis startti oikealla -mallista, eli M180, M110, M123 jne.-Daaz
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Re: 5-v. Getrag 260 - onko otettava talteen?
Siis repsikan eli pelkääjän puolella.Petteri Kivimäki kirjoitti:Kummalta puolelta katsottun, onko siis startti pelkääjän puolella vai kuskin?
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
717.400 on diesel-yhteensopiva ja siinä on startti oikealla eli pelkääjän puolella. 717.401 on bensayhteensä poislukien vissiin Sinun mainitsemasi koneet ja siinä on startti kuskin puolella..
Eli tuosta bemarin lootasta kannattais kyllä ottaa mitat tai verrata 717.400seen.
Eli tuosta bemarin lootasta kannattais kyllä ottaa mitat tai verrata 717.400seen.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967