Taitaa olla niin, että jos kansiongelmia on ollut, ovat ne koskeneet ylipäänsä M103-konetta: siis 2,6- ja 3,0-litraisia. Itselläni ei ole 3-litraisen kanssa ollut näitä probleemoja, mutta tiedän muutamia M103-koneella ajavia, jotka ovat kansia joutuneet remppaamaan. Onhan näistä ollut muistaakseni tämänkin foorumin jengin kanssa puhetta.
Parilta MB-asentajalta olen kuullut, että 2,6 olisi jotenkin isoveljeään "vika-alttiimpi". Tätä tosin olen ihmetellyt, koskapas koneethan ovat iskutilavuutta lukuunottamatta täysin identtiset?! Tiedä siis näistä.
Olen joskus itsekin miettinyt 201-koppasen hankkimista, jotenkin pidän tuosta pikkukorista. Jos automaattia havittelee, niin pienen kokemuksenkin perusteella melkein tuo 2,3-litrainen tuntuisi optimaalisimmalta vaihtoehdolta...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)