Mikä nappi??
Mikä nappi??
Eli ec napin yläpuolella on semmonen nappi joka näyttäis että olisi takalasin lämmitin.Pitääkö paikkansa??Sit kun sitä painaa niin valo palaa noin3sek sit alkaa vilkkumaan.Liekkö sulake mennyt??Muistaako joku mikä numero se mahollisesti on sulakeboksissa. ja auto oli w202
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Joo näin se taitaa olla.Mietinkin tossa et eikös tässä mallissa se lämmittimen nappi ole tossa kojelaudassa säätimien yläpuolella.Mulla sitä ei ole vaikka säikeet kulkee takalasissa.Mut onko toi jotenkin epäkunnossa kun sitä nappia painaa niin se alkaa vilkkumaan???Dtr kirjoitti:oisko kumminkin "huurteen poisto nappi"
Sinulla taitaa olla silloin autom. ilmastointi kun puhallin alkaa pauhaamaan. Normaali-ilmastoinnissa pelkästään kuivain menee päälle.mikklotj kirjoitti:Huurteen poisto on. mitä tapahtuu kun painat sitä nappia?
Itellä alkaa puhallin huutamaan täyttä ja puskee tulikuumaa ilmaa.. toimiiko minullakaan oikein?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
www.classicdata.fi
- Manu300cea24
- Mersumies
Re: Mikä nappi??
On se mulla ainakin takalasin lämmitinaraC280 kirjoitti:Eli ec napin yläpuolella on semmonen nappi joka näyttäis että olisi takalasin lämmitin.Pitääkö paikkansa??Sit kun sitä painaa niin valo palaa noin3sek sit alkaa vilkkumaan.Liekkö sulake mennyt??Muistaako joku mikä numero se mahollisesti on sulakeboksissa. ja auto oli w202
araC280 kirjoitti:Tuli kaivettua toi saksan kielinen käyttis esiin ja siinä lukee siinä napin kohdalla et Heckscheibenheizung.Ja sanakirjasta käännös et takalasin lämmitys.No selvisi tämäkin.

Viimeksi muokannut tempera, Su 30.08.2009 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitä on niin tyhmä aina välillä niin ei tule uskottuatempera kirjoitti:araC280 kirjoitti:Tuli kaivettua toi saksan kielinen käyttis esiin ja siinä lukee siinä napin kohdalla et Heckscheibenheizung.Ja sanakirjasta käännös et takalasin lämmitys.No selvisi tämäkin.![]()
![]()
![]()
![]()
Olisit uskonut mitä sanoin että takalasin lämmitys se on

Sitä vartenhan tämä palsta on että saa asiallisia vastauksia.araC280 kirjoitti:Sitä on niin tyhmä aina välillä niin ei tule uskottuatempera kirjoitti:araC280 kirjoitti:Tuli kaivettua toi saksan kielinen käyttis esiin ja siinä lukee siinä napin kohdalla et Heckscheibenheizung.Ja sanakirjasta käännös et takalasin lämmitys.No selvisi tämäkin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miten muuten sun Mersu on peuhannut? Huoltoväli näissä ainakin on pitkä.tempera kirjoitti:Sitä vartenhan tämä palsta on että saa asiallisia vastauksia.araC280 kirjoitti:Sitä on niin tyhmä aina välillä niin ei tule uskottuatempera kirjoitti:araC280 kirjoitti:Tuli kaivettua toi saksan kielinen käyttis esiin ja siinä lukee siinä napin kohdalla et Heckscheibenheizung.Ja sanakirjasta käännös et takalasin lämmitys.No selvisi tämäkin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on 22 tuhatta km. MB E 320 CDI vm 2000. Pienimmät huollot voi tehdä itse. Esim raitisilmasuodatin se on sulla repsikan jalkatilan yläpuolella. Sen voi vaihtaa itse myös muut suodattimet ja Öljytkin ehkä jos on paikka missä vaihtaa. Jakopäätä voi murehtia sitten kun taulussa on 500 tuhatta km.
Se vilkkuminen ainakin näissä vanhemmissa tarkoittaa sitä, että jännite on liian alhainen. Ainakin dieselissä käynnistyksen jälkeen kun jälkihehku on päällä ja takalasinlämmitin, istuinlämmitys tms. on päällä, jännite ei riitä kaikkiin laitteisiin. Tällöin systeemi kytkee niitä automaattisesti pois päältä ilmaisten sen vilkkumisella. Voisiko olla näin?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
www.classicdata.fi
Hyvin tuo on jyskyttäny mennä eteenpäin.Bensaa vaan tankkiin ja menoks.Ite pystyn tekemään kotona aika paljon korjauksia ku porukoitten luota löytyy talli ja monttu ja autoista vielä enemmmän ymmärtävätempera kirjoitti:Miten muuten sun Mersu on peuhannut? Huoltoväli näissä ainakin on pitkä.tempera kirjoitti:Sitä vartenhan tämä palsta on että saa asiallisia vastauksia.araC280 kirjoitti:Sitä on niin tyhmä aina välillä niin ei tule uskottuatempera kirjoitti:araC280 kirjoitti:Tuli kaivettua toi saksan kielinen käyttis esiin ja siinä lukee siinä napin kohdalla et Heckscheibenheizung.Ja sanakirjasta käännös et takalasin lämmitys.No selvisi tämäkin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on 22 tuhatta km. MB E 320 CDI vm 2000. Pienimmät huollot voi tehdä itse. Esim raitisilmasuodatin se on sulla repsikan jalkatilan yläpuolella. Sen voi vaihtaa itse myös muut suodattimet ja Öljytkin ehkä jos on paikka missä vaihtaa. Jakopäätä voi murehtia sitten kun taulussa on 500 tuhatta km.
Aika erikoista.Laturi on vaihdettu uuteen kun tuotiin suomeen.Entinen ei ladannu ollenkaan.Uusi hifiakku laitettu kesällä eli pitäs kyllä virran riittää.Mika.T kirjoitti:Valon vilkkuminen ilmoittaa matalasta latausjännitteestä.
EDIT: Olihan Timo jo maininnutkin asiasta.