katoppas onko kuinka suuri väli jarrulevyn ja alapallon välissä nyt. Jos sinne laittaa vanhemman alatukivarren niin se on himpun suurempi alapallon ympäriltä. itse vaihdoin isot jarrut mersuun ja samaal pistin alatukivarren monivenasta kun alkuperäiset 2.6 oli sen verta paksummat että kun käänsi lasketulla alustalla ääri asentoon ratin niin alpalla otti kiinni jarrulevyyn vaikka teki kolon siihen jarrukilpeen.
jmo2204 kirjoitti:katoppas onko kuinka suuri väli jarrulevyn ja alapallon välissä nyt. Jos sinne laittaa vanhemman alatukivarren niin se on himpun suurempi alapallon ympäriltä. itse vaihdoin isot jarrut mersuun ja samaal pistin alatukivarren monivenasta kun alkuperäiset 2.6 oli sen verta paksummat että kun käänsi lasketulla alustalla ääri asentoon ratin niin alpalla otti kiinni jarrulevyyn vaikka teki kolon siihen jarrukilpeen.
Näin lonkalta voisin sanoo että "jarrukilpeen" on pallon päästä matkaan. n. 10-15mm.
Eli se perkele vois käydäkkin toi vanha tukivarsi?
Juu eli tosta se jää vissiin kiinni tää homma?
Asia tarkistetaan..
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
No nii. Nyt olis toinen vaihdettu ja huomenna toinen puoli.
Molemmat olisin kyl kerralla pistäny uusiin puihin mut tuli hiukka ongelmia.
Takimmainen pultti millä tukivarsi tulee koriin kiinni niin oli jumissa.
Puslan holkkiin oli tarrannu sit kunnolla kiinni!
Ensix rälläkällä tukivars siitä puslasta irti ja sit pilkkomaan sitä puslaa pienemmix palasiksi.
Sitten kun pultti ja puslan sisin holkki ol näkyvillä ja pillillä punahehkuun nii ei silti inahtanukkaan!
Ei auttanu muu kun polttaa varovasti se holkki auki pillillä siitä pultista ja sit putkipihit holkkii kiinni ja ne betonilattiaa vasten ja toista metriä pitkällä jatkolla vääntää pultin päästä niin rupes nöyrtyy.
No seuraavan kerran kyllä pultin irtoo kun on pulttitervat/tykkirasvat välissä.
Vielä kun kehtois hifistellä ja porata pallon alapuolella reijän ja tekis kierteet ja rasvanippa siihen niin luulis kestävän.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Toinenkin on nyt alla että huomenna leimaamaan.
Huomattavasti helpompi oli toinen vaihtaa kun ei ollunna pultit juntturissa.
Alle tunti ja uus paikallaa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter