Pystäri coupe ei orggis, miten on?
Pystäri coupe ei orggis, miten on?
Nettiautossa on tyrkyllä -73 alunperin 280 CE johon vaihdettu 2,0l:n kone. Auto näyttää kuvissa kyllä mukavalta, mutta... kun auto ei ole alkuperäisellä koneella. Miten on pystärimiehet, missä arvossa moinen peli voisi olla, jos se huippukuntoinen? Harrastepelinä mulla voisi, ehkä mennä tämmöinenkin ei alkuperäinen, mutta kuitenkin alkuperäishenkinen auto.
Autoahan ei saa museoleimaan, joten mielestäni sen arvo ei voi olla samaa luokkaa kuin täysin alkuperäisen.
Autolla kun ei näemmä ole hintapyyntiä, niin pyydänkin teiltä apua laitteen hinta-arviointiin, tosin aika vaikeeta, kun autoa ei näe kuin kuvista.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2737972
Autoahan ei saa museoleimaan, joten mielestäni sen arvo ei voi olla samaa luokkaa kuin täysin alkuperäisen.
Autolla kun ei näemmä ole hintapyyntiä, niin pyydänkin teiltä apua laitteen hinta-arviointiin, tosin aika vaikeeta, kun autoa ei näe kuin kuvista.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2737972
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Väärät vanteet ja ratti ja alkuperäisestä poikkeavat maski, sisäkahvat, taustapeili - semmoisia heppoisia ratkaisuja tehty, jotka eivät ainakaan harrastajan silmiin tunnu istuvan. Miksihän lienee vaihdettu
Harmi, ettei koneesta ole kuvia. Mutta toisaalta 280siä koneita saa varmasti maailmalta jos hinkua on.
Harmi, ettei koneesta ole kuvia. Mutta toisaalta 280siä koneita saa varmasti maailmalta jos hinkua on.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Kyseessä ei tosiaan ole mikään coupé, vaan neliovinen W115 2,0-litraisella moottorilla ja automaatilla, johon on tehty korinvaihto. Eli autoliikkeen teksti "kone vaihdettu 200 bensa muuten melkein alkuperäinen" on suoraa valehtelua.
Eipä tuolla juuri mitään erikoisempaa arvoa ole, käyttäarvo vain. Onhan siinä ihan siistit nahkapenkit ja ihan OK maalipinta. Mutta sitten nuo gromigaaret ja ratti ja ovenkahvat ja... No, saahan ne vaihdettua, joten kyllä siitä ihan siistin saisi.
Itse en yli 3000 euroa maksaisi vaikka aseella uhattaisiin.
-Daaz
Eipä tuolla juuri mitään erikoisempaa arvoa ole, käyttäarvo vain. Onhan siinä ihan siistit nahkapenkit ja ihan OK maalipinta. Mutta sitten nuo gromigaaret ja ratti ja ovenkahvat ja... No, saahan ne vaihdettua, joten kyllä siitä ihan siistin saisi.
Itse en yli 3000 euroa maksaisi vaikka aseella uhattaisiin.
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Joo, jos laite on korinvaihto, niin joutaa verkonpainoksi vaikka ehjä olisikin.
Tosin onhan korinvaihtoautolla kuitenkin käyttöarvo, mutta en nyt kuitenkaan hae käyttöautoa. Kattelen harrastepeliä, mutta sen ei välttämättä tarvitse olla täysin museokelpoinen vaan se voi olla tyyliin kuten autot Retro Magazinessa, toisin sanoen aikakautensa oloinen auto vai miten sen nyt kuvailisi.
Tosin onhan korinvaihtoautolla kuitenkin käyttöarvo, mutta en nyt kuitenkaan hae käyttöautoa. Kattelen harrastepeliä, mutta sen ei välttämättä tarvitse olla täysin museokelpoinen vaan se voi olla tyyliin kuten autot Retro Magazinessa, toisin sanoen aikakautensa oloinen auto vai miten sen nyt kuvailisi.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Tuo oli vähän aikaa sitten yksityisellä myynissä. Noormarkun suunnalla sitä on näkyny. Hieno se kyllä on mutta kun se on korinvaihto.. Sinne ei siis tietääkseni voi edes sitte moottoria vaihtaa. Tuleekos siitä sitte kaikkia maksuja? Ja kutonen tuolla pellin alla olisi se ainoa oikea
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Muistelisin et iha tänä kesänä. Tuossa vanha ilmo: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/115/2717057jupehalm kirjoitti:Tuo oli vähän aikaa sitten yksityisellä myynissä.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 automatic Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
Minä harkitsin tuota autoa ihan tosissaan silloin kun se oli yksityisellä myynnissä, lopulta sitten eräs jenkkipeli vei kuitenkin kiinnostuksen...
Hiton hienohan tuo on, tosin korinvaihto syö niin pirusti arvoa pois. Se oli varmaan ainut syy miksi tuo jenkkipeli alkoi kiinnostamaan enemmän.
Mutta se hintapolitiikka sitten... Varmaan järkevä hintaluokka sattuu siihen 2000-3000 euroon, mutta oon melko varma ettei se tuolla hintaa vaihda tuosta autoliikkeestä omistajaa. Upea kesäkäyttis jos sopuhintaan saa, mutta siihenpä se sitten jääkin. Tosin kääntäähän se päitä siitä huolimatta vaikka onkin korinvaihto.
Hiton hienohan tuo on, tosin korinvaihto syö niin pirusti arvoa pois. Se oli varmaan ainut syy miksi tuo jenkkipeli alkoi kiinnostamaan enemmän.
Mutta se hintapolitiikka sitten... Varmaan järkevä hintaluokka sattuu siihen 2000-3000 euroon, mutta oon melko varma ettei se tuolla hintaa vaihda tuosta autoliikkeestä omistajaa. Upea kesäkäyttis jos sopuhintaan saa, mutta siihenpä se sitten jääkin. Tosin kääntäähän se päitä siitä huolimatta vaikka onkin korinvaihto.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
Miten se laskee sen auton käyttöarvoa tai harrastearvoa jos se on korinvaihto, sisältä siisti päältä nätti mikäs sillä ajellessa vai?
Hinta mielestäni 4000-5000e
Itselläkin samanlainen auto mutta ei korinvaihto, kuitenkaan museokilpiin ei mitään asiaa.
Kuvien perusteella liian hyvä osiksi ja pitää muistaa että on tuollaisen osillakin jo oma arvonsa niitä tarvitseville, siksi henkilökohtaisesti pidän naurettavana jotain 2000euron tarjouksia.
Hinta mielestäni 4000-5000e
Itselläkin samanlainen auto mutta ei korinvaihto, kuitenkaan museokilpiin ei mitään asiaa.
Kuvien perusteella liian hyvä osiksi ja pitää muistaa että on tuollaisen osillakin jo oma arvonsa niitä tarvitseville, siksi henkilökohtaisesti pidän naurettavana jotain 2000euron tarjouksia.
250CE 1969
Oho, tuningMesedesi kirjoitti:M110 moottorissa originaali tulpanjohto on 7mm silikonipintainen kuparisydäminen sininen johto.Aapo.T kirjoitti:Eikö tulpanjohtoa ollu mustaa ja punasta, ainaki mulla on taatusti orginaalina molempia Kuparisydänjohtoa tietenkin ne.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
12 tonnilla saanee jo SL:n eikä tarvi ostaa sitä kaikkein rupisinta.Mesedesi kirjoitti:12 tuhatta.Petteri Kivimäki kirjoitti:Kysäiskääs joku piruuttaan hintaa.
Mutta jotta, eihän tuo auto tiedä olevansa korinvaihto, sehän on vaan auto. Ja autona antaa kaiketi ihan yhtä hyvät kyydit, kuin aitokin.
Hintapolitiikka on kuitenkin raaka: KV on KV, aito on aito.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2850
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Omasta kutosesta pitäis varmaan jättää takapönttö tallin hyllylle tai jotain, kun se kuulostaa niin sivistyneeltä 126:sta modatulla putkella.Petteri Kivimäki kirjoitti:Mutta ei ole kuutoskoneen letkeää murinaaLassard1 kirjoitti:Ja autona antaa kaiketi ihan yhtä hyvät kyydit, kuin aitokin.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ei se mielestäni noin kiiltävänä ole tehtaalta lähtenyt...On mennyt kyllä muutama kannu fareclaa tuohon kaminaan.Aapo.T kirjoitti:Itteä kiehtoo enemmän tuo 250CE:n moottori;
http://www.strichachtclub.de/cp_galerie ... C00126.JPG
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.