Arvostelen autosi

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Arvostelen autosi

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Moi

Kauhulla katselin autojen kuvia palstalta ja kaikki jees jees miehet vain kehuivat mitä hirveämpiä virityksiä. Lykkää tähän ketjuun kuva autostasi ja halutessasi malli ja muut tiedot, niin kerron rehellisen mielipiteeni siittä onko autosi oikeasti hieno vai ei. Mikäli autossa on jotain 'pielessä' niin en kaunistele asiaa vaan sanon mikä mättää. Se arvostatko minun mielipidettäni on sitten erijuttu, mutta ainakin se on yksi rehellinen mielipide 8) Jään odottamaan ilmoittautuuko kukaan 'mestattavaksi' tähän ketjuun ;)
mikklotj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: To 28.02.2008 15:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mikklotj »

hah :lol:
Ei kyllä mitään järkeä tässä :D
C36
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

:lol: :lol: :lol:

Arvostele ny vaikka tuota parempia odotellessa...saattaa tulla jopa legendaarinen topic.


Kuva
Lisää tietoa: www.skg.fi
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

mikklotj kirjoitti:hah :lol:
Ei kyllä mitään järkeä tässä :D
Pirun pieni kuva, mutta erottuisi edukseen neppisautoista ;) Mikäli tuota allekirjoituksen kuvaa sai arvostella...
Viimeksi muokannut AuTomaatti, Ke 05.08.2009 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

veskola kirjoitti::lol: :lol: :lol:

Arvostele ny vaikka tuota parempia odotellessa...saattaa tulla jopa legendaarinen topic.


[ http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/pic/p0191.jpg ]
No toihan on ihan paskanenkin, mutta ilmeisesti kyseessä on pohjois suomen junttikylien legendaarinen Uuno Turhapuro look. Ainoa mikä tuossa näytti hauskalle oli smurffin sininen äänenvaimennin.
mikklotj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: To 28.02.2008 15:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mikklotj »

AuTomaatti kirjoitti:
mikklotj kirjoitti:hah :lol:
Ei kyllä mitään järkeä tässä :D
Pirun pieni kuva, mutta erottuisi edukseen neppisautoista ;)
Vanha auto kuvassa

käyppä sit kostoksi arvostelee mun projekti c36.. :lol:
C36
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

mikklotj kirjoitti:
AuTomaatti kirjoitti:
mikklotj kirjoitti:hah :lol:
Ei kyllä mitään järkeä tässä :D
Pirun pieni kuva, mutta erottuisi edukseen neppisautoista ;)
Vanha auto kuvassa

käyppä sit kostoksi arvostelee mun projekti c36.. :lol:
Jotain linkkiä edes... ei pysty etsimään kaikkea itse. Oon laiska :)
mikklotj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: To 28.02.2008 15:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mikklotj »

:lol:
C36
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

:lol:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Syprus kirjoitti::lol:
Ei teillä lapsilla taida olla edes autoja, kun tänne omia autopiirrustuksianne laitatte kuviksen tunneilta.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Saakos sitä kysyä että minkäs näkösellä kulkupelillä herra kriitikko itse kurvailee? :D
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

jarkki kirjoitti:Saakos sitä kysyä että minkäs näkösellä kulkupelillä herra kriitikko itse kurvailee? :D
Pontiac (suomen ainoa kyseistä mallia) ja arkisempana ajokkina uusi C sarjalainen.

Ihan ok toi sun pikkukuvasi. Vanteet lähinnä ihan toimivan näköiset. Jos vielä vähän tarkennetaan, niin toi musta raita eturenkaan kotelosta takarenkaalle on hyvä pehmennys muuten varsin hopeiseen sävyyn.
Avatar
petrikar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 867
Liittynyt: Ti 01.08.2006 22:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja petrikar »

"Pontiac (suomen ainoa kyseistä mallia)"

Niinhän ne aina on "suomen ainoita"
-Mercedes-Benz s211
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

petrikar kirjoitti:"Pontiac (suomen ainoa kyseistä mallia)"

Niinhän ne aina on "suomen ainoita"
Semmosta se on.
Avatar
Malm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 853
Liittynyt: Ti 15.06.2004 16:31
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Ihan loistava aloitus tälle topickille, minua ei harmita yhtään vaikka autoa haukkuisiskin.

Kuva
Kuva

EDIT: Jaa mutta ei näitä mun autoja ole pahemmin tuunatttu. Kelpaako kuitenkin ? :(
Viimeksi muokannut Malm, Ke 05.08.2009 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Malm kirjoitti:Ihan loistava aloitus tälle topickille, minua ei harmita yhtään vaikka autoa haukkuisiskin.

[ http://www.mese.fi/forum/userpix/359_30042008058_1.jpg ]
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/359_26072008161_1.jpg ]
Aika vakiomallia on hieman hankala kehua tai haukkua, mutta noi kromiset pyörän kaaret on vähän semmoset mannemersu look ja kertoo mielestäni siittä, että on tehty pikaratkaisu ruosteen paittämiseksi. Positiivista taas on tuo oikea eturenkaan edessä oleva ilmanotto.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Ei helvetti mikä trolli, laitetaas omakin mukaan. Haukkua saa, ei kiinnnosta toisten mielipiteet. Oma silmää miellyttää edes jotenkin...

Kuva
Kuva
Kuva
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

eepi kirjoitti:Ei helvetti mikä trolli, laitetaas omakin mukaan. Haukkua saa, ei kiinnnosta toisten mielipiteet. Oma silmää miellyttää edes jotenkin...

[ http://img515.imageshack.us/img515/9673/npstre30.jpg ]
[ http://img242.imageshack.us/img242/1952/bbs180.jpg ]
[ http://img156.imageshack.us/img156/7249/img6592.jpg ]
Tämähän on ihan komea yksilö. Madallus on sopiva ja vanteet sopivat tuohon vuosimalliin hyvin. Myös pakoputkilla kikkailun poisjättäminen on hyvä. Vielä lisäplussa mustasta mersunmerkistä takana ja tummista valoista. Tuo harmaa/musta väritys on myös mielestäni parempi kuin jos auto olisi kokonaan musta.

Itse nykäisisin ehkä antennin autosta vielä irti, mutta ei mitään 5e hain evää katolle. Vaan joku ikkunaan kiinnitettävä tai muu ratkaisu. Vanteet näyttävät takaa ehkä hieman turhankin leveille, mutta jos katsastusmies tykkää ja muuten toimii, niin ihan ok.

Mikäli etuikkunat on laittomasti tummennettu kalvoilla, niin siittä iso teinix miinus vaikka näyttävätkin hyviltä :)
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

:D
Merseedespents
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

vk00 kirjoitti::D
Hätäsempi kaveri luulis, että mersu on paska auto, kun ei yhdellä pärjää elinikää.

"
Ex:
w124 200d -90
w124 260 -86
w126 420se -89
w202 c180 esprit -94
w123 220d -77
w126 260se -86
w124 300e -86
w124 230ce -90
w202 C180 esprit -93
w124 200d -85
w124 300ce -91
w124 200d -86
"
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

AuTomaatti kirjoitti: Mikäli etuikkunat on laittomasti tummennettu kalvoilla, niin siittä iso teinix miinus vaikka näyttävätkin hyviltä :)
Nyt meni yli, eli toisina sanoen juuri ne helvetin teiniamis tummennukset kun on vain takana, on hienommat kuin oikeesti tyylikkäät kalvot joka ikkunassa? Morjens. Ne takaikkunatummennukset on oikeesti ihan ketun rumia, oli auto mikä tahansa, rumentaa oikeesti autoa tosipaljon.

Tää on kyllä parasta, oletko joku stylingjumala?

E: ja tuosta antenista, se ei poistu koska haluan pitää auton maalipinnan niin orkkiksena kuin voi olla. Käytönjälkiä saa olla, kuitenkin käyttö auto on...

niin ja heitäs siitä sun pontiakista tai w204:sta kuvaa, mäkin haluun arvostella.
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

eepi kirjoitti:
AuTomaatti kirjoitti: Mikäli etuikkunat on laittomasti tummennettu kalvoilla, niin siittä iso teinix miinus vaikka näyttävätkin hyviltä :)
Nyt meni yli, eli toisina sanoen juuri ne helvetin teiniamis tummennukset kun on vain takana, on hienommat kuin oikeesti tyylikkäät kalvot joka ikkunassa? Morjens. Ne takaikkunatummennukset on oikeesti ihan ketun rumia, oli auto mikä tahansa, rumentaa oikeesti autoa tosipaljon.

Siis kuten tuosta osasit lukea on tuo kaikkien ikkunoiden tummennus hieno, mutta en tykkää kaikenmaailman laittomista virittelijöistä. Siksi kaikesta laittomista virityksistä tulee miinus ja nimenomaan teinix miinus, koska auton rakentamisesta ymmärtämättömät teinit tekevät tätä eniten.

Pelkkä takalasien tummennus ei tosiaan monesti ole hieno ratkaisu, mutta nyt arvostelin vain kyseistä yksilöä.

En aavistanut, että otat kierroksia ihan rajoittimelle asti, kun muiden mielipiteet eivät kiinnostaneet. Tosin siittä piste, että otit kierroksia. Toki omia ratkaisuja ja näkemyksiä kuuluukin puollustaa.
eepi kirjoitti: Tää on kyllä parasta, oletko joku stylingjumala?
En. Olen ruma ja partainen viinalle haiseva poikamies, mutta lupasin vain kertoa mielipiteeni autostasi. Jäikä tässä jokin kohta epäselväksi?
eepi kirjoitti:
E: ja tuosta antenista, se ei poistu koska haluan pitää auton maalipinnan niin orkkiksena kuin voi olla. Käytönjälkiä saa olla, kuitenkin käyttö auto on...

niin ja heitäs siitä sun pontiakista tai w204:sta kuvaa, mäkin haluun arvostella.
Antenni perustelu on ihan hyvä. Malipintaa tosiaan ei kannata tuhota, jos ei ole aikeita maalata sitä sitten kunnolla.

Eipä ole kyllä heittää kuvaa, mutta ei ollut tarkoituskaan. Se on ihan sama vaikka minulla olisi ruosteinen lada, joten tämä ketju ei ole omien autojeni esittelyä varten.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

On se. :lol:

Joo, mähän se teini olen. Hmm, maalipintaa ei kannata tuhota, jos ei ole aikeita maalata sitä kunnolla. Aa, varsinainen Sherlock.
Jos kirjaimellisesti otetaan puheesi, sun pitäis vihata mun autoa. Laiton vehje tuo mun on, tummennukset edessä ei ole ainut "vika" autossa.

Mikäs tämä topikin oikea syy oikeen on, omaa autoa et viitti esille laitaa mutta toisten autoja avoimeisti voi oikeen arvostella. Saatko jotain kiksejä kun oikeen oma topik täytyy tehdä. Ketä sinä olet arvostelemaan toisten autoja, oletko varmasti luotettava tuomari tähän hommaan. Mikä koulutus sulla on? :lol:

Hahha, mitä touhua.

E: nussitaanpilkkua taas, kierroksia otin mutta en omaa autoa varten, ihan vaan yleinen mielipide että amistummenukset on isoimpia tyylirikkomuksia mitä autolle voi tehdä
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

eepi kirjoitti:

Joo, mähän se teini olen. Hmm, maalipintaa ei kannata tuhota, jos ei ole aikeita maalata sitä kunnolla. Aa, varsinainen Sherlock.
Jos kirjaimellisesti otetaan puheesi, sun pitäis vihata mun autoa. Laiton vehje tuo mun on, tummennukset edessä ei ole ainut "vika" autossa.
No huonosti paikkailtuja ovenkahvojen silotteluja näkee, joten parempi antaa olla, jos ei hommaa tee kunnolla. Siis sulla mene kyllä joka toinen sana ohi. Kehuin lähinnä autoasi, mutta en vain tykkää (en vihaa) laittomista virityksistä, vaikka ne parantaisivatkin ulkonäköä.
eepi kirjoitti:
Mikäs tämä topikin oikea syy oikeen on, omaa autoa et viitti esille laitaa mutta toisten autoja avoimeisti voi oikeen arvostella. Saatko jotain kiksejä kun oikeen oma topik täytyy tehdä. Ketä sinä olet arvostelemaan toisten autoja, oletko varmasti luotettava tuomari tähän hommaan. Mikä koulutus sulla on? :lol:
Ei minun autoissa ole mitään arvosteltavaa. Aika vakiokuntoisia pelejä. En nyt ehkä kiksejä, mutta kun ei ollut muutakaan hommaa tässä. Koulutusta ei ole, mutta kaksi silmää on.

Koitas nyt jo rauhottua. Muut on pastennut täyttä paskaa tähän ja sä laitat edes ihan järkevän auton ja kun sitä kehutaan, niin äijä ottaa hirveet kiepit :lol:
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Muut puhunut sentään jotain paskaa paskan päälle, tämä koko topikki on yhtä paskaa, kuten aloittajakin.

Nussitaan vielä enemmän pilkkua, jos et tykkää teinimodeista ja mulla on niitä enemmänkin koska on laittomia, joten 1+1= enemmän inhaa autoa kohtaa= muuttuu vihaksi. Näin siis kieli poskella meiningillä, mutta taidat olla niin pikkutarkka kirjoituksista että kaikki trollaamisen aiheet pitää käyttää.

Viestiesi perusteella olet pelkkä trolli, eikö oma elämäsi ole tarpeeksi mukavaa kun pitää tänne tulle kylväämään sekasortoa sun muuta shittiä.

Ja kohta lainaat viimeisen virkkeen ja sanot tyyliin "mun henk.koht. elämä ei kuulu tähän topikkiin " tms. :lol:

E: trollaan itekki vielä, järkevän auton topikkiin, tuosta on järkevä kaukana. Normaalia ajoa tuolla ei pysty ajamaan, poliisit väijyvät ym ym.

:lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella.
Makuasiat ovat ainoa asia josta voi kiistellä, kaikki muut ovat faktaa.
Viimeksi muokannut EeKi, Ke 05.08.2009 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2998
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Re: Arvostelen autosi

Viesti Kirjoittaja eerola »

AuTomaatti kirjoitti:...Jään odottamaan ilmoittautuuko kukaan 'mestattavaksi' tähän ketjuun
AuTomaatti kirjoitti:...saattaa tulla jopa legendaarinen topic.
Hehee :lol: Tässä todentotta katsotaan, kenessä meistä piilee masokistin taipumuksia.

Masokisti-eerola:n haaste jäsen AuTomaatti:lle: Tässä. :wink:
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

eepi kirjoitti:Muut puhunut sentään jotain paskaa paskan päälle, tämä koko topikki on yhtä paskaa, kuten aloittajakin.

Nussitaan vielä enemmän pilkkua, jos et tykkää teinimodeista ja mulla on niitä enemmänkin koska on laittomia, joten 1+1= enemmän inhaa autoa kohtaa= muuttuu vihaksi. Näin siis kieli poskella meiningillä, mutta taidat olla niin pikkutarkka kirjoituksista että kaikki trollaamisen aiheet pitää käyttää.

Viestiesi perusteella olet pelkkä trolli, eikö oma elämäsi ole tarpeeksi mukavaa kun pitää tänne tulle kylväämään sekasortoa sun muuta shittiä.

Ja kohta lainaat viimeisen virkkeen ja sanot tyyliin "mun henk.koht. elämä ei kuulu tähän topikkiin " tms. :lol:
Ei sun ole pakko vääntää tätä topicia hamaan loppuun asti. Autos on hyvä, mutta niistä teinix kalvoista mä en vain tykkää vaikka seisoisit päälläs mersunmerkki perseessä. Miten ihmeessä mä voin arvostella mitään, jos en voi kertoa mielipidettäni?

Itse koitat kylvää sekasortoa vääntämällä täysin simppelistä arvostelusta loputonta valitusvirttä.

Ota rauhallisesti mies ja ole tyytyväinen, kun on noinkin komea auto.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Tais osuu pahaa paikkaa trollaus :lol:
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arvostelen autosi

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

eerola kirjoitti:
AuTomaatti kirjoitti:...Jään odottamaan ilmoittautuuko kukaan 'mestattavaksi' tähän ketjuun
AuTomaatti kirjoitti:...saattaa tulla jopa legendaarinen topic.
Hehee :lol: Tässä todentotta katsotaan, kenessä meistä piilee masokistin taipumuksia.

Masokisti-eerola:n haaste jäsen AuTomaatti:lle: Tässä. :wink:
Toi legendaarinen topic ei muuten ollut mun sanoma... ei se mitään.

Vanteet ok, mutta ei mitkään uskomattomat ilmestykset. Koollisesti toki hienot. No vaalea nahkasisusta on kyllä mieleen vaikka sitä nyt ei ehkä kaupan varusteena voi arvostella. Tuo pakoputki... ihan toimii ok, mutta itse pidän sitä vähän alhaalla roikkuvan oloisena, koska mitään muuta levikettä ei ole sen ympärillä. Tosin en tiedä mitä jatkosuunnitelmia kenties on...
Avatar
timbeniiranen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timbeniiranen »

Johan on pontiakki miehellä asiaa.. voi tokkiisa... :lol:
Golf-kärry
w203 200cdi -03
Vastaa Viestiin