W211 BRINK VETOKOUKKU JA ASENNUS,ONKO KOKEMUSTA??

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
tapeja
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W211 BRINK VETOKOUKKU JA ASENNUS,ONKO KOKEMUSTA??

Viesti Kirjoittaja tapeja »

ONKO KUKAAN LAITATTANUT W211 FARKKUUN KYSEISTÄ IRR.KOUKKUA JAEGERIN JOHTOSARJALLA,TARKOITUS TILATA SAKSASTA JA LAITATTAA PAIKALLEEN ,TARVIIKO AUTO OHJELMOIDA SEN JÄLKEEN?

JOS OMAKOHTAISTA TIETOA,KUUNTELISIN MIELELLÄÄN
lkosso
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja lkosso »

Terveeks,
Itse ostin vm. 04/2007 280T CDI A -mersun johon asensin itse saksasta tilaamani Westfalian kiinteän koukun juuri Jägerin mallikohtaisella johtosarjalla. Ei ole toistaiseksi herjannut mistään mitään ja vaunua olen vetänyt reilut 2000 km. Tosin vien viikon päästä auton huoltoon, ja oli puhetta että tarkistetaan onko kaikki koodauksen kohdalta OK, eli välttämättä ei edes pysty ohjelmoimaan kuten alkuperäisesti kait tarkoitettu. Lähinnä peruutustutka voi herjata peruuttaessa jos ei tunnista että koukussa jotain kiinni. Käyttöä ei ole hidastanut. Itse koukun asentaminen ei voinut olla helpompaa, aikaa tosin meni yksi ilta, mutta enpä urakalla töitä tehnytkään. Olikohan niin että mese-palstalla on ohjeet kuvien kera mitä poistetaan/irrotetaan kun asennetaan. Vaikeinta oli irroitella puskuri nätisti, jottei vaan tule naarmuja tai mikään ei säry. Kaveri avuksi siinä vaiheessa kun irrottaa ja vetää pois paikaltaan. Eipähän kolise lattialle. Johtosarjaa ei voi väärin asentaa, kunhan ei rupea tekemään itse mitään liitoksia. Värikoodit pitävät huolen siitä että johdot menevät oikeille paikoille.
tapeja
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w211 koukku

Viesti Kirjoittaja tapeja »

kiitos asiallista kommenteista,laitanpa koukun saman tien tilaukseen
lkosso
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja lkosso »

Ja jos jollakulla on Jaegerin johtosarja ja parkkitutkat, niin ainakin minun eemeliini koodaus onnnistui Veholla ilman ongelmia ja toimii kuten pitää. Eikä ollut kyllä aiheuttanut mitään vikakoodejakaan reilun 2tkm aikana jonka, vaunua vedin.
Vastaa Viestiin