w201 2.6 ei lähde kunnolla käyntiin.
w201 2.6 ei lähde kunnolla käyntiin.
Niin elikkä jos joku osaisi avittaa, että mistä vika saattaa johtua.
Vika auto starttaa välillä hyvin kylmänä ja välillä ei hyvin ja sama vika kone kuumana välillä starttaa hyvin ja välillä saa sorvata niin että hävettää mutta aina lähtee kyllä käyntiin ja tyhjäkäynti on moitteeton. Tulpat uusisin juuri samoin tulpan johdot, virranjakajakin on suhteellisen uusi samoin pyörijä. Kertokaas alan miehet mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään?
Vika auto starttaa välillä hyvin kylmänä ja välillä ei hyvin ja sama vika kone kuumana välillä starttaa hyvin ja välillä saa sorvata niin että hävettää mutta aina lähtee kyllä käyntiin ja tyhjäkäynti on moitteeton. Tulpat uusisin juuri samoin tulpan johdot, virranjakajakin on suhteellisen uusi samoin pyörijä. Kertokaas alan miehet mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään?
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Käynnistyykö kunnolla heti tankkauksen jälkeen? Jos näin niin vika on luultavasti jossain polttoainepuolen tiivisteessä.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
tuo musta rele oli jo jollain ollu auki mutta näytti sisuskalut ihan hyvältä.sitte tota peltistä relettä en viittiny avata ku näyttää siltä et tulee silippua kun avaa.sulakkees oli hiukan hapettumaa ja kaikki kosketus pinnat putsailin ja öljysin ja ny ainaki lähti heti käymään kylymästä.jos 3 pvään eioo käyny nii saa veivata kauan.
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
rönimä, mikä auto kyseessä? Kuulostaa enemmänkin joltain alipainevialta. Paineakku?
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Paineakku on bensapumpun ja bensansuodattimen yläpuolella, apukuskin puoleisen takarenkaan vieressä. Sellainen pienen ampiaispesän näköinen mokkula. Mietein vaan kun sanoit että jos auto seisoo vähän aikaa ja sitten käynnistyy huonosti niin hyvin mahdollista että ei pysy paineet tallella. Vuotava paineakku voi olla silloin syypää, kuin myös joku vuotava tiiviste tai letku alipainejärjestelmässä.ronimä kirjoitti:mistä se löytyy ja mitä meinaat viaksi?
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
ronimä kirjoitti:mistä lämpö anturi lötyy?

Piirsin kuvaan violetin värisen nuolen osoittamaan anturia.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
No nyt alkaa olla omassa kakskutosessa ongelmia käyntiinlähtemisessä, ja pariin otteeseen sammunut kesken normaalin ajon ja sitten kuitenkin lähtenyt normaalisti käyntiin. Ajattelin kokeilla kolvailla bensapumpun releen uusiksi, mutta miten se rele pitää oikeaoppisesti irrottaa? Lähteekö se palikka siitä ihan vaan kovasti riuhtaisemalla vai jollain sivistyneemmällä konstilla? Alkaa pikkuhiljaa hävettää parkkipaikoilla sahailla useampaan otteeseen käyntiin...
Nykyinen: 190E 2.6
(ex) W124 230E
(ex) W124 230E