Elikkäs viikonloppuna käytiin hakemassa talliin tollanen lang malli
ja rupesin ihmettelemään että kuuluko olla 4 vai 5 vaihdetta?
Meillä kun on 4 ja tuntuu kone huutavan kun ajaa yli 100km/h
Jos jollain olisi vielä myydä siihen keskipenkin tankoon mistä
ne penkit kaadetaan ne nupit niin voisin ostaa
Kuvia laitan kun kerkeen.
w639 4x4
w129
w126
w124 x 2kpl
w123 x 3kpl (yksi lang malli)
dealer kirjoitti:Minun Langissa on 5-v laatikko mutta alunperin on ollut 4-v.
Nyt on juuri sopiva välitys, kone 300D.
Eikös dealerin langissa ollu 3,69 (tai joku sellanen perä) mikä löytyy 123 sedan 240D:stä? Onko langissa vakiona tiuhempi perä kuin vastaavan moottorin omaavassa sedanissa?
Sedan 123 300D:llä on normaalisti 3,46 välityksen perä.
Jaahas, kyseessä taitaa olla auto joka oli Oulaisissa myynnissä.
Eikös dealerin langissa ollu 3,69 (tai joku sellanen perä) mikä löytyy 123 sedan 240D:stä? Onko langissa vakiona tiuhempi perä kuin vastaavan moottorin omaavassa sedanissa?
Kyllä vaan ja vakiona on, Heavy edellä kertoikin missä malleissa.
Moro
Minäki oon tuore Langin omistaja, Heinolasta.
Nostellaan lapasta jos vastaan satutaan ajamaan
Tuolla on vähän juttua tuosta mun Lankisesta: http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=34403
Minäki jo vakavasti harkitsin tuon Oulaisten auton hakua, vaan rouva pani stopin
Oliko pahasti laittoa että sai liikenteeseen?
kepa kirjoitti:Joo no täytyy ruveta varmaan ettimään 5-vaihteista lootaa.
Varaudu ikuisuusprojektiin, ovat W123seen valitettavan harvinaisia, ja pystylamppuisen viisvaihteista en ole ikinä edes haistanut.
Mulla on W123sen 5-vee lootia kaks, enkä myy kumpaakaan. Se mitä tarttet on sitten mallia 717.400, ei 717.401 joka on bensakoneisiin.