Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Kimmo_W
Sisäänajossa
Viestit: 18 Liittynyt: To 25.06.2009 21:04
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kimmo_W » To 25.06.2009 21:28
mikä lohko paras lähteä rakentamaan superturboksi? tavote 300-400hv.. OM606 24 venanen?
w210 270cdi -00
ArPi
Vakiokalustoa
Viestit: 222 Liittynyt: La 26.03.2005 13:00
Paikkakunta: HML.
Viesti
Kirjoittaja ArPi » To 25.06.2009 21:51
Kimmo_W kirjoitti: OM606 24 venanen?
Kyllähän se näin taitaa olla.
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
veskola
Valvoja
Viestit: 11874 Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja veskola » Pe 26.06.2009 09:24
Riippuu mihin koriin se tulee ja mikä siellä jo on. Noin pieni teho tulee lähes mistä tahansa >5 sylinterisestä turbomoottorista.
606 on se kaikkein kallein vaihtoehto.
petska
Mersumies
Viestit: 1138 Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja petska » Pe 26.06.2009 10:49
2.5 10v tulee myös vahingossakin 300hp
Itse tein ja säästin
Kimmo_W
Sisäänajossa
Viestit: 18 Liittynyt: To 25.06.2009 21:04
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kimmo_W » Pe 26.06.2009 16:14
kyllähän titenni saa pienestäki myllystä... mut miten kestää..?
w210 270cdi -00
tähtipirssi
Vakiokalustoa
Viestit: 301 Liittynyt: La 23.08.2008 08:53
Paikkakunta: Tellus
Viesti
Kirjoittaja tähtipirssi » Pe 26.06.2009 18:43
Kuulin tossa sellasta että 5pyttynen kone lämpenis enempi et 6pyttynen kestäis paremmin...
Mut siitä 5pyttysestäki ois otettu jtn. 280hv.
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
mortti
Mersumies
Viestit: 586 Liittynyt: Ma 17.10.2005 21:33
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja mortti » Pe 26.06.2009 19:35
eiköhän ne lämpene kaikki jos noilla tehoilla rataa alkaa ajamaan..
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » Pe 26.06.2009 20:49
tähtipirssi kirjoitti: Kuulin tossa sellasta että 5pyttynen kone lämpenis enempi et 6pyttynen kestäis paremmin...
Mut siitä 5pyttysestäki ois otettu jtn. 280hv.
250 10v koneesta on otettu 300kw
xr
Mersumies
Viestit: 1225 Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja xr » Pe 26.06.2009 22:32
tietääkseni 325kw
mortti
Mersumies
Viestit: 586 Liittynyt: Ma 17.10.2005 21:33
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja mortti » Pe 26.06.2009 22:54
tietänks luulen tai arvaan että myös 93kw
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Kimmo_W
Sisäänajossa
Viestit: 18 Liittynyt: To 25.06.2009 21:04
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kimmo_W » La 27.06.2009 14:57
no empä sillä aatellu rataa kierrelläkkää lämä tiskissä.. vaan ihan "normi" siviili käyttöön lähinnä... tietenkin sitä voi joskus vähä innostua.. no odotellaan lisää erinäkösiä neuvoja..
w210 270cdi -00
Chili
Mersumies
Viestit: 782 Liittynyt: Ti 16.11.2004 15:13
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Chili » La 27.06.2009 15:13
290 TurboDiesel, sedan -96 ex
CL 600 C215 ABC-alusta vm. 2001
Volvoja pilvin pimein
Kimmo_W
Sisäänajossa
Viestit: 18 Liittynyt: To 25.06.2009 21:04
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kimmo_W » La 27.06.2009 15:18
ei ei... lapsellista jenkki hommaa.... eihä nuista saa ees mustia savuja....
w210 270cdi -00
oltzi
Mersumies
Viestit: 1452 Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja
Viesti
Kirjoittaja oltzi » La 27.06.2009 19:18
2,5 vitos kone 350hp nyt alla. ei huomaa eroa om603 koneeseen st käytös. paitsi tietty saundi