Eli mistäköhän alan etsimään vaivaa kun 200D on ERITYISEN laiska alle 2500 kierroksen ja heti ylitettyään 2500 "kriittisen pisteen" vetoa tulee ja heti ymmärtää, miksi selkänojat on autossa

. Olen testannut seuraavat toimenpiteet: imuläppä on avattu selälleen, pakokaasun kierrätystouhu on poistettu käytöstä, sammutuskello testattu (OK). Kansipahvi on vaihdettu vastikään myös ja vaiva oli ennen vaihtoakin havaittavissa. Kaasutallan asennolla ei ole mitään merkitystä, vaan juuri tällä maagisella 2500 kierroksella. Veto ja ne vähätkin arvokkaat 200D-hepat häipyvät korskuen tiehensä koneen alitettua tämän rpm rajan

. Mistä ihmeestä alan seuraavaksi kaivelemaan? Voiko johtua ajonestolaitteesta tai jokin muu sähköjuttu? Osaisiko joku antaa jonkin hyvän vinkin?