Terve,
tuttavan ässään W126 / 300 SE vm. -89 tuli lopulta vika.
Polttoainepumpun rele posahtaa vähän väliä. Samalla palaa kuulemma ylijännitesuojareleen sulake !! ??
Nyt polttoainepumpun releen yhteyteen on laitettu ylimääräinen sulake, niin säästyy rele ja selviää pelkällä sulakkeen vaihdolla.
Viimeksi ongelma tuli, kun autolla ajoi kivetykseen ja se "tärähti" vähän. Täräyksessä jokin veti oikariin. Ja siihen sammui johtotähti.
Jokin siis menee oikariin, mutta mikä? Pumpun sisällä jokin?
Onko ehdotuksia? Olisiko vikaa johdossa vai pa-pumpussa? Pa-pumppu on edellisen omistajan mukaan vaihdettu, mutta jospa on vaihdettu käytettyyn.
Meneekö nuo pa-pumput usein? Mikä niissä yleensä vikana.
Ideoita?
Kiittäen
Jari
300SE:n polttoainepumpun rele palaa vähän väliä
300SE:n polttoainepumpun rele palaa vähän väliä
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
MB E300 TDT 1998
- Night-Wind
- Vakiokalustoa
- Viestit: 412
- Liittynyt: Pe 26.09.2008 14:56
- Paikkakunta: Harjavalta
Veikkaan että releen sisällä on juotokset auennut ja ei aina yhdistä kunnolla, sen takia polttaa välillä sulakkeita. Bensapumppu jos menee sököksi niin se ei paljoa varoittele.
MB W211 E200CDI Tanzanite Blue Metallic -03
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
ex: BMW E39 530d M-Sport Titansilber Metallic -99
ex: BMW E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: BMW E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: BMW E36 316iA Brillantrot -91
- tonijuopperi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 297
- Liittynyt: Pe 25.06.2004 22:12
- Paikkakunta: tornio