No joo, vika ei ole madalluksessa, vaan yksi tekijä on huonokuntoiset etualatukivarren puslat, kuskinpuoleinen eturengas on liian lähellä etupuskuria, siispä puslarempalle on varattu aikaa puolentoista viikon päästä.
Vaihdoin tänään kolmosen kumit eteen ja samalla räjähti jousi puristimesta irti kädessä, voitte arvata minkä näköinen käsi nyt on... nahat irti ja melkoisen turvoksissa, mutta ilmeisesti mitää ei hajonnut
Samalla kun kumeja vaihdoin niin tarkastelin tilannetta, kuskinpuoleinen rengas pahiten ottaa kiinni, ja sekin sisälokarin etureunaan (eli siihen missä lokari alkaa taittumaan alaspäin), juuri asentovirheen takia. Toki jousituksen pehmeys auttaa tätä koska renkaan liikematka on yllättävät suuri.
Nyt kolmosilla keula nousi 5-7 mm ja ei enää pahasti ota kiinni, nyt voi siis ajella sen pari viikkoa kun odotellaan H&R:ää.
Mullahan on vahvat etuiskarit, eikä niissä vaimennus lopu matalanakaan kesken, joten syy ei ole siellä. Konien osalta homma meni niin että niissä on säädettävää nimenomaan ulosjousto, ei sisään jota minä olisin kaivannut, itseasiassa Pro Streetillä sanottiin että Bilsteinin Sprinteissä on jäykempi sisäänjousto, eli niillä tilanne olisi parantunut enemmän kuin Koneilla. Mutta nyt auto jo toimii, eikä iskareissa ole mitään valittamista.