Pyydän anteeksi kuvien ankeaa laatua.. korvaan ne paremmilla kun vaan ensin löydän ne.
Kojelautaan ensimmäiseksi tehtiin 6,5”:lle reikä. Raakaa kuviosahan käyttöä..

Muoto muovailuvahalla ja hiottiin mittariston koteloon viisto reuna.
Rautarengas, johon elementit kiinnitetään, on omalla paikallaan.

Muovailuvahan päälle laminoitiin kangas ja annettiin kuivaa.

Korotukset vahvistettiin sisäpuolelta usealla kerroksella lasikuitua.
Rautarengas laminoitiin huolellisesti korokkeen sisälle.

Korokkeiden liimaus ja laminointi.


Kuorittu kojelauta valeltiin kahdella kerroksella hartsia.

Kojelauta vahvistettiin kahdella kerroksella kangasta ja hartsia. Kojelauta laminoitiin autossa, näin varmistettiin sopivuus myös hartsin kuivettua.

Kojelaudan pintaan valeltiin vielä 3 kerrosta hartsia. Yhteensä kojelautaan upposi litra ja 7 desiä hartsia..

Kojelauta maalauksen jälkeen. Maalina oli Spies&Heckerin matta kaksikomponentti maali joustolla ja rakeilla.
