pystäri on taas liikentees!
pystäri on taas liikentees!
Nyt on aika kaivaa kesäautot pois talviteloilta!!! kävi torstaina katsastamas, moitteitta läpi. Nyt olisi pienimuotoinen ongelma ton vaihdekepin ympäryspalkeen vaihdon kanssa (vm. 1968) kun vaihdekepin nuppi ei irtoa väänsin niin lujaa että se vain "nuljahti" , mutta ei löystynyt. mahtaakohan siinä nupissa olla erillinen kierre esim. messingistä joka hyppii yli ...?Vaihdoin myös kytkimen pääsylinterin ja venttiilinkopan tiivisteen aikani kuluksi. Nyt pitäis taas auto olla valmiina kesän ajeluihin. Meininki olisi mennä ainakin Lahteen classic motor showhun...
ei riemulla rajaa ku mersulla ajaa
w115 220b -68
w210 230ea avantgarde -97
w115 220b -68
w210 230ea avantgarde -97
Eipä tullut koskaan tuota itseltä irti otettua, mutta tuossa on jonkin sortin rakennekuva. Ja viisaammat kertokoon homman kirjallisena



w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
lisää
vm 68 on alkuperäismallisena tuo kromivartinen keppi.
Kumipalkeen alareunat nostamalla tulee kiinnitys näkyville, muistelen että kepin juuressa on "iso mutteri" (ei taida näkyä kuvassa- tulee osaan 7).
Nuppi on varmaan niin tiukassa, ettei se ehjänä irtoa.
Kumipalkeen alareunat nostamalla tulee kiinnitys näkyville, muistelen että kepin juuressa on "iso mutteri" (ei taida näkyä kuvassa- tulee osaan 7).
Nuppi on varmaan niin tiukassa, ettei se ehjänä irtoa.
Viimeksi muokannut Henry V., La 11.04.2009 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
vm'68 oli tämännäkoinen vaihdekeppi (uudempi tuli 1.sarjaan lokakuu '70):
http://www.mb-w115.de/galerie/innen/sch ... g_200d.jpg
[/img]
http://www.mb-w115.de/galerie/innen/sch ... g_200d.jpg
[/img]
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
lisää
Eikun siellä juuressa pitäisi olla mutteri kiinnitys. Osa 23 -> osa 7 .
Taittelet sen kumipalkeen ulkoreunat irti, ja sieltä tilanne tulee näkyville.
(Minusta se ei näy tuossa kuvassa, ja siitä kun viimeksi olen tuollaista huoltanut, on kulunut liian monta vuotta....)
Taittelet sen kumipalkeen ulkoreunat irti, ja sieltä tilanne tulee näkyville.
(Minusta se ei näy tuossa kuvassa, ja siitä kun viimeksi olen tuollaista huoltanut, on kulunut liian monta vuotta....)
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
lisää
Juu - hyvä Aapo, se varmaan juuri tuo -81 ( ...on vaan piirretty vähän outoon kohtaan...)
Liittää siis osat : Osa 23 -> osa 7 .
Liittää siis osat : Osa 23 -> osa 7 .
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Nupin pitäisi olla kierteellä kiinni akselissajaskaj kirjoitti:Joo otin vaihdekepin käteen mutta sitä paljettahan on mahdoton saada vaihdettua alapäästä kun se kiinnitymutteri , jousi ym. hilut täytyy saada yläkautta poijes..?Eli se nuppi täytyy saada irti?

W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
lisää
Hmm..., mutta eikös se kumi mahdu venymään siitä yli ?
Tuossa mallissa nuppi taitaa olla kiinni painamalla rihloitukseen.
Nyt kun keppi on kädessä, niin sitä pääsee ainakin paremmin tutkailemaan
Tuossa mallissa nuppi taitaa olla kiinni painamalla rihloitukseen.
Nyt kun keppi on kädessä, niin sitä pääsee ainakin paremmin tutkailemaan
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T