w210 subbari

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Eric
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w210 subbari

Viesti Kirjoittaja Eric »

Heräsi sellainen kysymys kun itelläni ei oo mitään kokemusta sellaisesta.. Saako w210 mersuun miten helposti laitettua vahvistimen ja subbarin??
Autossa on siis alkuperäinen audio 10 soitin. Ja auto on vm 01.

Siis lähinnä mihin tämä vahvistin kytketään? Onko soittimessa valmiiksi piuhat sitä varten?

=)
Jolle
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Ei ole valmiina.

Ehkä lopputuloksen kannalta paras ratkaisu olisi vaihtaa ekana toimin uuteen ja sen jälkeen rca-piuha taakse, virtapiuhat ja subi takaluukkuun.

Jos välttämättä haluat pitää vakiosoittimen niin tarvitset muuntimen joka muuntaa kaiutinpiuhasta singnaalin rca tasoikseksi tai sitten tarvitset vahvistimen jossa on kaiutintasoinen sisääntulo...
Eric
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kiitos vastauksesta.
Kannattaa varmaankin säilyttää alkuperäinen soitin kun jos sitä meinaa vaihtaa niin siitähän pimenee ajotietokone ja rattinappulat ei toimii??. (näin mä ymmärsin tämän)
Eli pitää ostaa se muunnin jostain..
Jolle
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Juu niin pimenee näyttö ja volumenappulat mut volumensäädön saa käyttöön kun ostaa johdon( about 150 E €)

Omaan c-sarjalaiseen en todennu aiheelliseks laittaa edes volumensäätöjä kun nupista toimii niin pirun hyvin :lol:

Ja ne kanavansäädöt on mun mielestä vähän hankalat kun sit piti olla ajotietokone radiopuolella :?
CDW210
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja CDW210 »

Mulla kanssa lähti toi audio 10 ekana mäkeen, niillä säädöillä mitään tee.

Kannattaa sitten varautua siihen että jos on sedan, niin takakontti on todella hyvin äänieristetty joten ainakaan mun 8" aktiivisubi ei kuullut kunnolla hyttiin joten siirsin sen ohjaamon puolelle siihen takakyynärnojan "koloon".
Eric
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Nyt mä en varmaan ihan tajuaa..
:
""""Mulla kanssa lähti toi audio 10 ekana mäkeen, niillä säädöillä mitään tee."""""

Eikö se ajotietokone siis pimenee kokonaan? Siis kulutus, nopeusnäyttö jne..
barton
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja barton »

Ei, ainoastaan ne radiosäädöt ei toimi. :(
Eric
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Äsken luin Alpinen sivustosta että niitten soittimille voi hankkia sellaisen adapterin ( 148 € ) jonka kanssa rattiohjaimet pelaa!

Eli jos muuten ajotieturi toimii ja näyttää kulutus jne niin eihän tässä ole mitään ongelmaa. =)
CDW210
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja CDW210 »

Kaikki muut toimii ihan normaalisti, mutta siina "audio" kohdassa näyttää vain viivaa...
Eric
Sisäänajossa
Sisäänajossa

no niin.. huomenna sitten lähden kauppaan ostamaan uutta soitinta kun ei tosta audio 10:sta mitään iloa ole.
Vastaa Viestiin