Vitsit, kun olisi muutama jämämittaristo niin tekisin itse rannekellon ja ainakin yhtä hienon. Tietysti voisi samantien ottaa käyttöön yhdistelmämittarin ja valmistaa kronometrin...
Vielä, kun käyttäisi esim. W123:n suht miehekkään kokoista taulua niin kyllä, jumalauta, päät kääntyisivät!
Tosituunaajan raamatusta eli D&W lehdestä löytyy myös mersukelloja hieman "käyttäjäystävällisempään" hintaan. Lehti on tosin vuodelta -96. Huom hinnat on Dmarkkoja.
IP kirjoitti:Minä ainakin ilmoittaudun heti kimppatilaukseen, jos joku alkaa semmoista järjestämään.
Tuli vähän kiireessä luettua tuo ilmoitus ja jäi tuo hinta huomaamatta eli ei tästä tosiaan taida tulla mitään koko (mersu)kansan hittituotetta.
Toisaalta, kyllähän sitä ennemmin tuollaisen ostaisi kuin jonkun Rolexin, jos taloudelliset realiteetit ei rajoittaisi hankintoja.
PS. Tuntuu jotenkin typerältä siteerata omaa tekstiään, tulee ihan sulkeiset mieleen, kun kouluttaja tapasi näyttää "uuden" käskyn itse itseään komentaen
Mahtaisiko mistään vanhasta rannekellosta saada tuollaista mittaristoreplicaa jos skannaa oikean mittarin kuvan ja vähän pienentää sitä ja liimaa vanhan kellotaulun päälle. Tulostus valokuvapaperille tai kalvolle.